Yeni bir sayfa

68 5 6
                                    

Arkadaşlar daha yeni başladığım için daha multimedia seçemedim sizden gelecek yardımları bekliyorum :)

-Hadi Ada geç kalıcaksın hızlı ol!
-Tamam anne az sonra geliyorum.
Beni umursuyor gibi yapmalarından nefret ediyorum. Sanki hayatım boyunca yanımda olmuşlar gibi. Hele o olaydan sonra bir daha yüzlerini bile görmek istemiyorum.Bu yeni okula gitmem benim için en iyi şey olacak gibi görünüyor. Hayır neyi anlamıyorum biliyor musun olayı duyduktan sonra sonra benim için hiçbir şey yapmamaları. Bir daha hatırlamak bile istemiyorum o iğrenç anıyı zaten hayatı boyunca beni tek koruyup kollayan kişi ablamdı. Niçin dert yanıyorum ki ablamın ölümünü bile umursamadılar. Onu hala deliler gibi özlüyorum lanet olası iğrenç kaza tek sevdiğim kişiyi aldı benden. Beni bu eve bağlayan tek kişiyi...
-Ada hadi gelsene uçak kalkacak şimdi biz hala evden çıkamadık!
-Tamam anne şimdi geliyorum çok önemli bir şeyi bulmaya çalışıyordum.
Ablamın resmini de çantama koyduktan sonra aşağı doğru indim. Sonunda bu evden ve ailemden! kurtuluyorum
-Nerede kaldın sen sabahtan beridir odandasın.
Hiç umursamayarak arabaya bindim ve kulaklığımı kulağıma yerleştirdim.
- neden bu kadar saattir odandasın Ada senin için endişelenmeye başladım. Uzun zamandır kimseyle de konuşmuyorsun.
Kulaklığı kulağımdan çıkardım ve gösteriş abidesine döndüm.
- ciddi misin endişeleniyor musun? Senin de insani duyguların olduğunu görmek güzel bir şey.
- Kızım neden böyle yapıyorsun gerçekten senin için endişeleniyorum. Özellikle Denizin ölümünden son...
- sana kaç defa söyleyeceğim ablamın adını ağzına alma. Bak ondan kurtulduğun gibi benden de kurtuluyorsun. Ha madem benim için bu kadar çok endişeleniyorsun. O İngilteredeki para bastığın zengin Türk okulunda sizden uzakta daha mutlu olacağım.
Görüntüde annem olan kadının sözlerini dinlemeyerek kulaklığımı taktım ve hava limanına kadar böyle devam ettim. Yarım saat sonra havalimanına vardığımız zaman görüntüde annem olan kadından uzaklaşıp uçağa bindim. Dedim ya zaten beni umursamıyordu. Yine telefonla konuşuyordu ki büyük ihtimal gideceğim okulun müdürüydü konuştuğu kişi. Muhtemelen krizlerim ve diğer kötü özelliklerimden bahsediyordu. Önemsemiyordum. Elimdeki telefonu kapatıp kitabımı okumaya başladım. Aynı zamanda uçak hareket ettikçe bir şeye doğru da hareket ediyordum yeni hayatıma...

KORİDORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin