İlk akşam

17 1 0
                                    

ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN UZUN ZAMANDIR SINAVLAR YÜZÜNDEN YAZAMIYORUM AMA TELAFİ ETNEYE ÇALIŞACAĞIM. LÜTFEN YORUMLARINIZI EKSİK ETMEYİN :))
İçeri girer girmez beni dürten iki yanımla birlikte bir şeye karar vermem lazımdı. Şeytancıl yanım güzel bir duşa girmemi ikinci yanım olan insancıl yanım ise dışarıdaki uyuza bekletmeden üstümü değiştirip hemen Dışarı çıkmam gerektiğini söylüyordu işine gelen tarafta tabii ki şeytancıl yanımdı ancak duşumu gelince de alabilirdim. Ne olursa olsun dışarıdaki mahlukatı bekletmemeliydim. Hava çok sıcak olduğu için penye bir şort ve sıfırkol bir t shirt geçirdim. Saçımı at kuyruğu şeklinde bağlayıp babetimi de ayağıma geçirdim. Sonra hemen dışarı çıktım.
- geç kalmam bu kadarcık bir değişim için miydi?
- Ne bekliyordun defileye gider gibi mi giyinmemi?
ne olurdu insancıl Yani bu sefer ağır basmasaydı da oyalanabildiğim kadar oyalansaydım !
- dalga geçmeyi bırak da yemeğe inelim. Biraz daha burada beklersek yemeği kaçırabiliriz. Bu da senin için hiç iyi olmaz.
Tehdidine bir yerimle gülüp aşağı doğru yol alıyoruz bir kaç katlı koridorlardan geçtikten sonra yemekhaneye ulaşıyoruz.
-işte burası da yemekhanemiz yemekleri fena değildir zaten bugün görürsün. Hadi yemeğimiz alalım. Bugünlük Benimle otur. Tabii kendin bilirsin ama buranın nasıl bir yer olduğunu öğrendikten sonra tek başına oturmak isteyeceğini zannetmiyorum.
Aklı sıra gözümü korkutmaya çalışıyor.
-Şu an gerçekten seninle uğraşmak istemiyorum uyuz. Bir an önce yemeğimizi yiyelim ve beni odama götür.
yemeğimi yerken başımda saçma sapan konuşuyor ama dinlemiyorum çünkü yemekler çok güzel olmuştu ve ben tıkınmakla meşguldüm.
- Biraz daha böyle yersen boğulacaksın. Ben de seni kibar bir şey zannetmiştim.
-Ya sen benle uğraşmayı kesip yemeğini yesen nasıl olur? Birazdan benden kurtulacaksın zaten.
-Öyle diyorsan.
Yorgunluk iyice benliğimi sarmıştı ve odama çıkıp dinlenmek istiyordum.
-Yemeklerimiz bittiğine göre beni odama götürür müsün?
-Tamam hadi kalk
- Çok kibarsın
-Sen kibar olmamı engelliyorsun Ada'cığım.
Şu iğrenç sırıtışına maruz kalmamak için yüzüne bakmadan hızlıca odama doğru yürümeye başladım. Tabii o önümdeyken.
- Bana eşlik ettiğin için teşekkür ederim çok güzel vakit geçirmesem de en azından etrafı biraz tanıma fırsatım oldu.
- Eh teşekkür etmem de bir şeydir önemli değil. Bu arada ben Çınar yardıma ihtiyacın olursa beni 206 numaralı odada bulabilirsin.
-İhtiyacım olmayacak ama neyse iyi geceler.
İçeriye girdiğimde içeride kimse yoktu hemen banyoya girip güzel bir duş aldım. Üstümü giyinip banyodan çıktım. Bu akşam eşyaları düzenlemekle uğraşamayacağıma kanaat getirip boş olduğunu gördüğüm yatakta uykuya daldım.
•~•~•~•
-Ada çok yavaşsın gelsene buraya
- Ya abla gelebilsem geleceğim de görmüyor musun bacağımı kardan kurtaramıyorum.
- Yardım edeyim mi?
Sen önce kendin adam gibi yürü
- kızma ya kartopu Savaşına geç kalacağız diye söylemiştim.
-Ay tamam gel de yardım et ve gülme!
-Çok komiksin ama tipini görmen lazım.
-Deniz kaşınma
•~•~•~•

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORİDORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin