Tanışma

44 5 0
                                    

Arkadaşlar bu ikinci bölümüm lütfen oy verip yorum yapın sizin düşünceleriniz benim için çok önemli İnşallah beğenirsiniz :)

-Merhaba sen Ada olmalısın.
-Merhaba siz kimsiniz?
-Ah özür dilerim canım kendimi tanıtmadım. Ben Göktürk kolejinin müdüresi Gülay Göktürk sana zorlanmaman için bu kağıdı veriyorum. Gereken bütün bilgiler bu kağıtta yazıyor şu anlık bu seni biraz aydınlatıcaktır. Olacağını zannetmiyorum ama bir sıkıntın olursa genellikle odamda olurum. Aynı zamanda İngiltere'de olmamızı sakın dert etme bu kolej ve çevresi türklerle doludur istediğin zaman ise Türkiye'ye seyahat edebilirsin. Şimdilik bir problem yok değil mi?
- teşekkür ederim Gülay hanım bir sıkıntı yok diğer konuya gelirsek Türkiye'de bir işim olacağını zannetmiyorum. Benimle işiniz kalmadıysa odama çıkabilir miyim? Yol yüzünden çok yoruldum da.
- tamam Adacığım bugünlük kafana göre takıl yukarıda oda arkadaşınla da tanışırsın. Ders programını da yarın sabah kahvaltısından önce benden alırsın.
- peki Gülay hanım iyi günler.
- Sonunda ailemden uzak olmak beni mutlu etse de bir garip hissetmiştim sonuçta ilk defa onlardan bu kadar uzak kalacaktım. Etrafımdaki meraklı gözler beni ne kadar rahatsız etsede umursamamaya çalışıyordum. Burası çok ürkütücüydü ya da bana öyle geliyordu katları çıktıkça kişi sayısı da gittikçe azalıyordu. Tabii ben yine bu kadar çok iç sesime daldığım için karşımdaki çocuğu fark edememiştim.
- ne yapıyorsun sen ya niye yolun ortasına durmuş boş boş bekliyorsun!?
-Eğer yürürken etrafına baksaydın saçma sapan bir şekilde sallana sallana yürüdüğünü fark ederdin.
-Çekil yolumdan daha odamı bulamadım seninle şimdi hiç uğraşamam.
- Sen yeni kız olmalısın senin biraz problemli olduğunu duymuştum ama ne yalan söyleyeyim bu kadar beklemezdim.
-Aynen ya bu kadar problemliyim şimdi izin verirsen gerçekten odamı bulmak istiyorum.
- Tamam ya şaka da kaldıramıyorsun oda numaranı söyle de sana odanın nerde olduğunu göstereyim.
- Gerek yok canım ya senin uyuzluklarını çekmektense kaybolmayı tercih ederim.
- Peki güzelim sen bilirsin 300 tane oda var ve bu bölüm 10 katlı merak etme en geç 2 saate aradığın odayı da bulursun.
-Çok zekisin! az sonra odamı bulunca görüşürüz.
Of nerde bu oda ya nerden baksan yarım saattir dolanıyorum. Zaten inat etmesem ne olurdu sanki! Gurur mu pes mi bi karar ver Ada¡ of seçim belli oldu 1-0 gerideyim kabul artık odamı bulmak istiyorum.
-Şişşt uyuz buraya gelsene bi.
-Bana mı dedin?
-Senden başka uyuz mu var?
- ne oldu bulamadın mı?
- bulurdum ama vaktim yok.
-Peki öyle olsun bilgilerinin olduğu kağıdı bana verirsen sana odanı gösteririm.
- Oda numarası anladım da bilgiler ne alaka?
-Ee bu da benim şartım.
-Ne saçma şart bu sen benim bilgilerimi ne yapacaksın?
-Sen bilirsin istiyorsan dolan dur.
gerizekalıya muhtaç olmasam gününü görürdü de neyse
-Of tamam al.
Bir üst kata çıkıp 2 tane oda geçtikten sonra durduk.
-Burası Adacığım.
Pis pis sırıtıyordu.
-Bu muydu yani ! ben bunun için mi kendini bu kadar paraladım!
- İlk başta kabul etseydin güzelim bunların hiçbiri başına gelmezdi. Anahtarın önünde olduğuna göre içeri gir ve üstünü değiştir sonra da yemekhaneye inelim çünkü kurt gibi açım.

Huysuzluk yapacak takatim olmadığını fark ettim çünkü bende acıkmıştım.Hiçbir şey söylemeden kapım açıp içeriye doğru yol aldım...

KORİDORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin