1. Bölüm| Önemli Görev

5 0 0
                                    

Önemli bir görevdi.....

Bugün Türkiye'nin en büyük organ mafyasının evine sızacaktım. Buna benden başka kimse cesaret edemezdi ama ben bunu yapmak zorundaydım.

Fakir bir aileden gelmedim fakat kardeşimin hücrelerini ele geçiren kanser yüzünden fazla vaktimiz yok. Ailem bunu yaptığımı öğrense beni evlatlıktan reddederdi ama oturup kardeşimin ölümünü izleyemezdim.

2 haftadır Şahin Holdingde Pamir Efe Şahin'in asistanı olarak sahte kimliğimle güven kazanıyorum. Bugün ise odasındaki kasadan ihtiyaç gereğini alıp aileme götürecektim.

Berna Arslan...
Uzun siyah saçları, yeşile çalan ela rengi gözleriyle şirkette yürürken bir bakana bir daha baktıracak bir görünüm yarattım.

Bugün şirkete gitmek için hazırlanıp mat siyah kocaman olan motoruma atlayıp yola koyuldum.

Şirkete geldiğimde motorumu kenara çekip üstümdeki mini elbisenin eteklerini düzelttim ve gözlerimi önümde olan 17 katlı kocaman Şahin Holdinge çevirdim, adamlar gerçekten zenginlerdi.

Kapıya gidip kartımı bastıktan sonra asansöre doğru ilerledim asansöre bindiğimde içindeki iş arkadaşlarıma selam verip 17. kat tuşuna bastım, Pamir Bey'in odası o katdaydı.

Asansörde 17. kata çıktığımızı belirten görüntüye bakıp asansörün içindekilere "kolay gelsin" diyerek asansörden çıktım.

Benim odam Pamir Bey'in odasının yanındaydı. Odama girip çantamı bıraktıktan sonra masamın üstünde dün, bugün için hazırladığım programı alıp Pamir Bey'in odasının önüne geldim.

Kol saatime baktığımda saatin 09.01 olduğunu gördüm 1 dakika geç kalmıştım. Hemen kapıyı tıklattım ve gel demesini bekledim "Gel." dediğini duyduğum an içeri girdim.

İçeri girdiğimde üstünde simsiyah olan takım elbisesiyle sandalyede oturuyordu. Ben onu incelerken sesini duydum, "Geç kaldın?" dedi soru sorar şekilde. Yüzümü yüzüne çevirdim, yüzüme bakmıyordu pür dikkat elinde tuttuğu dosyaya bakıyordu bende "Çok özür dilerim Pamir Bey trafik vardı." dedim hemen yüzünü bana çevirerek "Bir daha olmasın." dedi sert ve net bir tavırla sanki bir dakikada çok bir şey değişiyordu, uyuz. Bende hemen kafamı sallayarak rolümü sürdürdüm.

İçerisi sigara kokuyordu. Masasındaki küllükte henüz daha yeni bitmiş sigarayla kokunun sahibini buldum.

"Bugün ki programınız" diyerek elimde ki dosyayı emin adımlarla ilerleyerek masasının üstüne bıraktım. Hemen eline aldı ve okumaya başladı bende ezberlediğim programını anlatmaya başladım.

"Bugün iki tane toplantınız var, biri personellerle ilgili biride Alparslan Holdingden hisseleri geri almak için ve Fransa'dan gelecek olan yatırımcılar için dağdaki evinizi temizletmemi istemiştiniz, onuda hallettim." diyerek cümlemi bitirdim oda ardından "Tamam Berna teşekkürler, çıkabilirsin." diyerek cevap verdi.

Adımlarımı kapıya doğru yavaş yavaş ilerletirken beklediğim cümleyi duydum. "Berna bu arada akşam benimle benim evime gelmen gerekiyor, Fransa'dan gelen yatırımcılara sunum hazırlayacağız." dedi ve evet işte bu!

2 haftadır bunun için uğraşıyorum bende hemen "Tamamdır Pamir Bey" dedikten sonra odasının yanındaki kendi odama geçtim evet buydu, 2 haftadır evine girmek için uğraşıyorum sonunda parayı alıp ailemin yanına Londra'ya gidebilecektim...

Gün içerisinde yapmam gerekenleri yaptım, tabi o sırada Pamir Bey'de toplantılara girdi. Şuan saat 20.00 olmuştu ve mesai saati bitiyordu.

Odama girip beni evine çağırmasını bekliyordum ve o an odamın kapısı açıldı ve beklediğim şekilde Pamir Bey gelmişti daha doğrusu odamı basmıştı, bir kapı tıklatılırdı yani.

KALP HIRSIZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin