1 pierwsze spotkanie

1.1K 23 13
                                    

Pov Cam

Gdy dostałem wiadomość od Gabrielli, że urodziła zdrową córeczkę o imieniu Hailie nie mogłem przestać o niej myśleć. Gdy powiedziałem o tym Montymu, to ten głupek powiedział, abym ją porwał. Myślałem że to super pomysł, więc tak zrobiłem. 

Dwa dni przed jej drugimi urodzinami, późnym wieczorem czekałem w wypożyczonym aucie na parkingu przed jej blokiem na odpowiedni moment do akcji. Około 21 pod blok przyjechało auto nie zaparkowało tylko czekało. Nie minęła minuta i z bloku wyszła Gabi, wsiadła do auta, a to odjechało. Nie mogłem czekać, lepszej okazji mogło nie być. Wyszedłem z auta i kierowałem się w stronę bloku. Gdy wszedłem i stanąłem przed drzwiami serce zaczęło i mocniej bić, sprawdziłem tylko czy mam broń. Kiedy byłem tego pewny zapukałem do drzwi. Babka bez zawahania mi otworzyła. Wparowałem do mieszkania i zacząłem szukać Hailie znalazłem ją w pokoju Gabi. Spała jak aniołek. Do jakiegoś plecaka spakowałem jej 2 pary majtek, 4 pampersów, jedną bluzę i kurtkę (to wszystko i więcej będzie miała w domu ale na podróż na wypadek). Następnie wziąłem ją z kocem i misiem. Babka nie chciała mnie przepuścić, więc nie miałem opcji i wycelowałem do niej z pistoletu. W końcu nas puściła. Wsadziłem księżniczkę do fotelika, odłożyłem rzeczy obok i usiadłem za kierownicą. Jechaliśmy prawie 2 godziny. Gdy wsiedliśmy do samolotu dalej spała księżniczka. Ja zadzwoniłem do Vinca.

ROZMOWA

-Halo?-zapytał mój syn.

-Witaj Vince. Chcę cię o czymś poinformować i o coś poprosić.

Wytłumaczyłem synu o co chodzi i poprosiłem, aby kupili rzeczy z listy którą im wyśle. Również wytłumaczyłem co ma powiedzieć bratom. Tak zakończyła się nasza rozmowa. O 23.34 wyszliśmy z samolotu. Bardzo zależało mi abyśmy szybko dotarli do domu, bo bałem się że Hailie się obudzi. 

Skip Time Willa Monet

Udało się. Dojechaliśmy, a księżniczka dalej spała. Wszedłem z nią na rękach do domu. W domu było bardzo cicho, ponieważ była 1 w nocy. Zdziwiłem się jednak jak zobaczyłem schodzącego po schodach Vincenta.

-Dlaczego nie śpisz synu?- zapytałem

-Chciałem Ci pomóc z nią.- mówiąc to wskazał podbródkiem na dziewczynkę na moich rękach.

-Masz jutro szkołę. 

-Wiem.

Vince wziął ode mnie rzeczy księżniczki i razem poszliśmy do dziecięcego pokoju. Już odkładałem ją do łóżka kiedy uświadomiłem sobie że jak się tutaj obudzi sama to może się przerazić dlatego postanowiłam że dzisiaj będzie spała ze mną. Pożegnałam się z Vincentem położyłem małą Hailie obok siebie na łóżku sam się przebrałem i poszliśmy

××××××××××××××××××××××××××××××××××

Niestety rozdział będą rzadko ponieważ piszę dwie książki na raz a mam też również zajęcia inne oraz mecze i mam problem z czasem przez to. Postaram się aby rozdziały były trzy razy w tygodniu.

Zapraszam na:
Moja Rodzina Monet# nowa historia 

Rodzina Monet Nowy Początek 

Tak w ogóle to tutaj padam jeszcze kto ma ile lat.

Hailie Monet- 2 latka (prawie trzy)

Tony Monet- 5 latka

Shane Monet- 5 latka

Dylan Monet- 6 lat

Will Monet- 11 lat

Vincent Monet- 16 lat

Cam Monet- 39 lat (nie wiem ile ma lat więc dałam mu tyle)

Malutka MonetOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz