Kiaaaaraaaa lanta (sta op) je moet naar school anders kom je te laat mi dushi hoor ik mijn moeder schreeuwen. Pfff volgens mij is dit mn ochtend routine maang. Ik antwoord snel si mi ta bin wardami (ik kom eraan wacht effe). Snel pak ik mn toilettas en doe ik de douchekraan open en laat em effe stromen en k begin met het poesten van mijn tanden. Wauww mijn tanden zijn on FLEEK en ik begin in mijn zelf te lachen hahaha ainoo gekke Kiara. Nadat ik dacht dat mijn kraan opgewarmt was sprong ik zonder te voelen in de douche AAAAAIH K*NJ* wat warm. Kiara, Kiara wat heb ik je gezegt over die brutale woorden van je mi amor zei mijn moeder. Sorry ma maar ik sprong onder een warme douche. Hahaha okeoke isgoed mi amor zei ze en loopt wr naar beneden. Oh god wat hou ik van der andere moeders hadden me gelijk een wanta (klap) gegeven. Maar sinds mijn vaders dood zijn we meer naar elkaar gegroeit. Mr genoeg gepraat lame opschieten voor school want het is nu 8:00 uur en ik moet 10;00 op school zijn haal ik nooit pfff. Ik stapte uit de douche. En stond zoals gewoonlijk weer een half uur voor mijn kleding kast. Pfff wat moet ik aan want ik wil wel indruk maken op die ene guy maken waarvan ik nog geen naam weet jammer,jammer mr ik kom er nog achter MUAHAHA OMG zeg ik tegen mezelf kiara je moet egt stoppen met die enge dingen van je. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al 8:45 is. SHIT ik pak snel mn zwarte kokerrok en een grijze croptop en doe dat aan. Ik bekijk mn zelf in de spiegel en zeg wajoow kiara hopi derm kijk die sanka haha wat ik niet wist was dat mn ma in de deuropening stond en de slappe lach kreeg. Wauww kiara dat staat je beeldig alleen je haren nog want het lijkt op een oerwoud. Ohja natuurlijk vergeten te zeggen k heb een bos met krullen wauww zo pijnlijk om te uitkammen. Ja ma iknow kan je me helpen en k trok een pruillip. Tuurlijk mi amor bin sinta (kom zitten). Auww ma that really hurts ma. Better you're hair then you're heart bae. Shit ik voel een preek opkomen jij ook? Maar nee hij kwam niet yess. So je ben klaar zet een beetje argonolie in die haren van je dan kan je komen ontbijten. Ik kijk nogmaals op mijn tel en jahoor het is al 9:00 wauw zeg ik in mn zelf ma heeft me echt gered gwn he. Ik loop de trap af en zie dat ze een uitgebreide ontbijt heeft gemaakt en op deze momenten mis ik papa echt ulghh ik voel tranen opkomen mr duw ze snel weg sterk blijven kiara sterk blijven. En ik druk een zoen op mijn moeders wang. Slijmbal zegt mijn moeder en zegt ga zitten schat. Ik moet je wat vertellen voordat je naar school gaat en ze pakt mn hand vast en wrijft erover heen. Ma vertel het gwn en ze zegt oke isgoed euhumm kiara ja ik heb een nieuwe vriend en k hoop dat je niet boos op me bent. Ik kijk haar aan met open mond en zeg AAAH mama het werd eens tijd en ze kijkt me met ongeloof aan meen je dit mi amor. Ja ma ik kan toch niet toekijken hoe je nu zo alleen bent. Oke mi amor wnnr jij er klaarvoor bent wil ik hem aan je voor stellen oke ja isgoed. En k schuif een broodje naar binnen en ik pak mijn schoenen en geef mn ma een kus. Loop naar de kast haal mijn zwart met grijze puma's eruit en groet me moeder. Onderweg naar de tram doe ik mn oordopjes in en zet monica geuze- laten gaan op. Aangekomen op school ben k bijna te laat en ren ik door de gangen naar mijn les . kiaraaaa monta negro dos santos niet rennen in de gang hoor ik mevrouw morello zeggen sorry mamacita gooi ik lachend naar der en ren verder ik bots tegen iemand aan. GVD ZEGG WAK UNDA BO TA KANA (kijk waar je loopt) en kijk omhoog OMG dat is die ene guy AAH dom dom dom. Oh sorry ik keek ook niet uit ze hij toen. Nee nee lag niet aan jou mr aan mij ik moet ook niet rennen in gang he. Mag k je naam weten vroeg hij jahoor zei ik ik heet kiara monte negro dos santos. Mooie naam ik heet jeneiro la cruz.. De bel ging en ik kwam mn klas binnen zo mevrouwtje dos santos beetje laat he. Sorry mevrouw ga snel zitten kiara. Oke en this is the begin of the hell en k ga snel zitten naast genevieve mijn beste vriendin heeeey mi dushi schreeuwt ze. Heey sgatie hoe gaat het met je ja goed ik moet je echt veel vertellen ik okey vertel in de pauze babe enzo gingen we verder met duits.
JE LEEST
Die ene guy
Teen Fictionkiara is 16 jaar en is van afkomst antilliaans en dominicaans halfbloedje dus en daar is ze al te maar trots op. ze is een heel mooi meisje met krullend haar van de calvijn college.iedereen vindt haar knap, lief en spontaan meisje. opeen dag komt z...