Jeneiro p.o.v
Wauww ze is echt mooi man. Hoe heette ze ookal alweer? Ohja kiara monte negro dos santos. Damn wat een naam echt prachtig gwn ik moet ervoor zorgen dat zij mijn wifey wordt. TRIING TRIING hehe de bel dat werd eens tijd man. Eindelijk pauze. EEEEH mr shit loop kiara niet daar samen met genevieve. Ik blijf kiara aanstaren want ja ze is best derm en ik zie er ook niet verkeerd uit. AI ze ziet dat k der aanstaar en glimlacht naar me. Maar faka die lach van der is hayeck boem wa. Het is zeker haar ga ik mijn babymama maken. Ik zie dat ze naar me toe loop en zet mn haar beetje in model. Ze was er bijna mr ze struikelde over der eigen voeten. Je zou denken dat ik dat fataal ofs vindt maar nee ik vind dat eerder schattig. Ik vang haar precies op tijd op. En kijk der aan. Je hoort overal van die mensen roepen relatie goals, goeie combi enzo. Wauww nooit gedacht dat ik haar zo dichtbij kon benaderen. Ik zie dat ze rood wordt en ze staat op bedankt me en loop met grote passen terug naar genevieve die gwn staat te lachen. Ik zag dat genevieve wat tegen haar zei en zij schudde haar hoofd van nee. Hodeee wnnr ze dat doet gaat haar bos met krullen heen en weer godemma hoe kan je een chick zoals haar nou weerstaan ik moet en zal der hebben.
Huh snappen jullie dit eerst wifey en nu babymama. Wat probeerd deze kill bij kiara hmmnm.
Kiara p.o.v
TRIING TRIING wauww eindelijk de bel gaat. Ik pak mijn spullen in en loop samen met genevieve naar de aula. En jahoor wie staat er daar OMG jeneiro hij is zo derm he wauwie gwn geen woorden voor. Ik zie vanuit mijn ooghoek dat hij naar me kijkt en draai me naar hem toe en glimlach. Jahoor wie dat ook heeft opgemerkt was genevieve en zwaait naar hem. Daarna zegt ze in mijn oor kiara you know what you gotta do girl. En loop op hem af net wnnr ik er bijna ben struikel ik over mijn eigen voeten omg zo fataal en hij vangt me net op tijd op. En nu lig ik dus in zijn armen en je hoort zowat de hele school fluiten en roepen whoow goeie combi, goedzo jeneiro, relatie goals enzo. Pfff ik voel dat ik rood begin te worden en bedank jeneiro voor het opvangen en loop met grote passen naar genevieve. Aangekomen bij genevieve zegt ze tegen mij dat ik terug moet lopen noooh zeg ik tegen der dat wijf is helemaal op haar achterhoofd gevallen. TRIIING TRIIING mijn telefoon gaat. Onbekend. O is onbekend en k is kiara
K : hallo met kiara
O : ola mi amor
K : uhum hoi maar wie is dit ?
O : dit is omar
Kiara denk na. Shittt omar mn ex
K : owh jij ik dacht dat het iemand belangerijk was
O : ai gaan we zoooo doen niet vergeten dat ik naakfoto's vam je heb he.
K : huh naakfoto's mr die heb ik helemaal niet wtff.
O : mr dushi ik heb ze gwn dus luister naar wat ik je nu ga vertellen
K : okeoke ik luister vertel maar
O : oke het zit zo ik heb gehoort dat je soort van flow hebt met jeneiro tog. En drm zeg ik tegen jou dat je moet stoppen voordat het te laat is .
K : nee kill je bent gwn jaloers ga beter heel roffa platneuken man ga weg ofs
O : mr kiara je luistert niet. Ik ben nog niet klaaa...
K : bye omarWauww ben echt zo klaar met hem. Genevieve ziet dat ik kapot froes kijk en vraagt wat er is. Nou hoe heet dat omar belde net. Wat belde omar net wat zei die ? Dat hij wilt dat ik stop met jeneiro voordat het te laat is maar volgens mij is hij gwn jaloers. Omg kiara er zijn gwn 2 boys die voor jou vechten. Ik kijk genevieve quasi boos aan en zeg tegen der dat ze niet spoort.
TRILLL TRILLL een app binnen van wie. Ja had k kunnen raden pff omar lame effe lezen want de bel gaat zo.Omar: kiara alsjeblieft leest dit en je mag me laten staan op blauw maakt nix uit maar lees het. Wat ik dus wou zeggen is dat jeneiro een loverboy is en jou probeert te lokken. Bae ik wil egt niet dat jou leven verpest wordt net als die van Chelsea mn nichtje want zij had 2 jaar een relatie met jeneiro en waar is ze nu in curacou aan het spelen met mannen. Kiara is dit wat jij ook wil ik heb je alles gegeven wat jou hartje begeerde mr jij wou meer. En ik kon jou niet meer geven drm ging je weg huh. Mr is goed zo om terug te gaan naar mijn verhaal jeneiro mislijdt jou en iedereen in jou omgeving babe. Hopelijk lees ke dit en begin je dingen te begrijpen.
Kiara : weetje ga weg oke laat me met rust
Omar : als dat is wat je wilt oke en blokkeert haar
KLIKK hij heeft me geblokt hehe eindelijk.Kiara staat nu huilend in de aula. Genevieve ik ga naar huis oke. Mr kiara we moeten nog 3 lessen. Zeg gwn dat ik ziek ben oke zegt ze dan. Oke rustig aan he boo, ja komt goed mi amor. Oke ik ga nu maar eens naar huis en ik doe mn oordopjes in en loop richting de tram. Thuis aangekomen liep ik rechtstreeks naar mijn kamer. En binnen in mn kamer zag ik dat ik niet alleen was.
Hallo zei een onbekende stem.
Oehh spannend van liefde naar een hel wauww
En zou ik verder gaan met schrijven or nah
Comment please
JE LEEST
Die ene guy
Teen Fictionkiara is 16 jaar en is van afkomst antilliaans en dominicaans halfbloedje dus en daar is ze al te maar trots op. ze is een heel mooi meisje met krullend haar van de calvijn college.iedereen vindt haar knap, lief en spontaan meisje. opeen dag komt z...