why do i feel like this

103 15 9
                                    

(Not:Love nwantiti dinleyerek okuyun bence)

Günler gayet hızlı bir şekilde geçiyordu. Hyunjin kendine verdiği sözü tutmaya gayret ederek derslerine biraz olsun çalışıyordu.

Okul açılalı 5 gün olmuştu. Ve sabah Felix annesi ile kavga etti. Çünkü annesi Felix'e destek vermiyordu. Felix zaten annesiyle kalmadığı için kafası rahattı. Okula gitmek için hazırlandı ve yola koyuldu.

Felix kendi kendine konuşmaya başlamıştı.

Lix: Sanki senin desteğini isteyen var ya! Geldiği gibi moral bozdu.

Felix bugün farklılık istediği için okula yürüyerek gidiyordu. Kafası çok karışıktı, apaçık ne yapacağını bilmiyordu. Felix okula ulaştığında garip davranıyordu. Zaten okula bu olaylardan dolayı 5 gün sonra başlayabilmişti. Olay bundan ibaretti ama bu küçük sandığı olay, Felix'i bu hale getirmişti.

Hyunjin, Minho ve Changbin üçlüsü kantinden çıkıp sınıfa gidiyorlardı ki Minho ve Changbin'i müdür yardımcısı program için durdurdu. Hyunjin ilerliyordu, ve sanırım biraz hızlıydı. Felix ise dalgın bir şekilde yürüyordu. Felix bir anda Hyunjin'e çarptı ve kendisi yere düştü. Hyunjin yere eğildi ve Felix ile konuşmaya başladı.

Hyun: İyi misiniz?

Felix: Oh, özür dilerim bugün biraz kafam karışık..

O sırada Minho ve Changbin geldi.

Minho-Changbin: Hyunjin! İyi misin?

Hyunjin dalgın görünüyordu.

Hyun: Gözlerin...

Minho: Sen onu çilli çocuğa mı söyledin bana mı öyle geliyor?

Felix: Anlayamadım..

Changbin ise her zamanki gibi görevini yapıyordu.

Changbin: Ooo Hyunjin!!

Hyun: Ben az önce ne dedim yaa?!!

Felix arkadaşı Jeongin'in çağırışıyla oradan ayrıldı.

Hyunjin'den-

Kendimi gerçekten garip hissediyordum. O çocuğu buralarda hiç görmemiştim, demek ki yeni başlamıştı.

Yoksa Hyunjin ilk görüşte aşık mı olmuştu??

Bölüm sonuu...

Bence güzel bir bölüm oldu.. Ben gayet beğendim arada yazım hataların olabilir kusura bakmayın💖 öpüyorummm gorusuuruzzz

(Denemeye gireceğim dua okuyunnn.)

𝐖𝐞 𝐀𝐫𝐞 𝑨𝒅𝒅𝒊𝒄𝒕𝒆𝒅☆♡︎ (𝒽𝓎𝓊𝓃𝓁𝒾𝓍)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin