What have I done

135 15 43
                                    

Hyunjin hocasının ısrarı üstüne Loona ile birlikte revire gitti.

Hyunjin: Amacın ne bilmiyorum ama beni rahat bırak.

Loona: Ah lütfen Hyun, sana bir şey yaptığım yok ya!

Hyunjin: BANA HYUN DEME!

Loona: Bak Hyun benden ilk günden beri neden bu kadar nefret ediyorsun anlamıyorum ama ben kötü bir insan değilim.

Hyunjin: BANA HYUN DEME VE BENİ RAHAT BIRAK!

Loona bir anda Hyunjin'in boynuna sarıldı ve ağlamaya başladı. Tabii numara yaptığını herkes biliyordu.

Loona: Yapma Hyun yapma! Ben bunları hak edecek ne yaptım?? Lütfen yapma, bu acıyı çektirme bana..

Hyunjin Loona'yı ittirdi ve bağırmaya başladı.

Felix çok garip hissediyordu. En son dayanamadı ve lavaboya gitmek için Bayan Shu'dan izin istedi. Ve geçerken Hyunjin'in sesini duydu.

Hyunjin: SENİ APTAL YAPTIĞIN HER ŞEY BİR OYUNDU. BENİ REVİRE GETİRMEN DAHİL HER ŞEY. PSİKOPATSIN SEN!

Felix: Hyunjin neden bağırıyorsun?

Hyunjin bir anda döndü ve Felix'i gördüğü an şok oldu.

Felix: Loona ne oluyor, neden birbirinize bağırıyorsunuz?

Hyunjin: Felix söz veriyorum olayı sana anlatacağım, gel hadi sınıfa gidelim.

Felix: Tamamdır hadi gidelim!

Felix iç ses-

Hyunjin'e güveniyorum o boş yere böyle konuşmaz.

Hyunjin ve Felix okul bahçesindeki bir banka oturdu. Hyunjin olanları dürüst bir şekilde anlatmaya başladı.

Hyunjin: Bu kız bana yavşıyor Lix, ve ben bu olaydan çok rahatsızım. Elini bilerek kesti. Anlayabiliyor musun Lix? Bu kız saplantılı biri gibime geliyor, ve artık dayanamıyorum. Bu kızdan kurtulmak için halden hale girdim; hiç yapmadığım halde kabalık yaptım. Kendimi kötü hissetmeme neden oluyor.

Felix: Anlıyorum Hyun tabii ki seni anlıyorum. Kötü hissetmen çok normal.

Hyunjin: Lix bana sarıldı, bana Hyun dedi. En rahatsız olduğum şeyleri yaptı gerçekten benliğimi kaybettim.

Felix: Özür dilerim Hyun. Ş-şey Hyun dememde sorun var mı?

Hyunjin: Söylemeye utanıyordum ama sayende söyleyebileceğim.

Felix: Söyle bakalım!

Hyunjin: Bana Hyun demesini istemememin nedeni sensin...

Felix: Nasıl yani?

Hyunjin: Bana ilk defa Hyun diyen kişi sendin, ve ben bunu sadece senden duymak istedim.

Felix düşünüyordu. Neden Hyunjin sayesinde bu kadar değerli hissedebiliyordu? Bu olanlar gerçekten Felix için harika oluyordu. Annesiyle kavga ettiği gün olanları unutmuştu; demekki Hyunjin Felix'i cidden iyi hissettiriyordu.

Felix: Teşekkür ederim Hyunjin.

Hyunjin: Ne için...?

Felix: Kendimi iyi hissetmemi sağlıyorsun.

Hyunjin: Gerçekten mi?

Felix: Evet, çok ciddiyim. Harika bir insansın.

Hyunjin tedirgin bir şekilde;

Hyunjin: Lix bir şey isteyebilir miyim?

Felix: Tabii ki!

Hyunjin: Numaranı verir misin?

Felix: Hemen vereyim.

Hyunjin: Teşekkür ederim!

Felix: Rica ederim!



***



Okulda dersler bitmiş, Hyunjin Felix ikilisi evlerine gitmek için yola koyulmuştu. Hyunjin yolda giderken biri birden omzuna atladı; Bu kişi Han Jisung'tu.

Hyunjin: LAN!

Jisung: SÜRPRİZZ!!

Hyunjin: JİSUNG SEN NEREDESİN YA!

Hyunjin Jisung'u görünce şaşırmıştı. Çünkü Jisung ve Hyunjin çocukluk arkadaşıydı.






OFFF ELİM AĞRIDI YAZMAKTAN BAŞKA ZAMAN DEVAM EDERİM CANLARIM İYİ GECELER/GÜNDÜZLER (ne zaman okursanız) LÜTFEN OY VERMEYİ UNUTMAYIN MUTOSLARİM GORUSURUZZZ 💓💖

𝐖𝐞 𝐀𝐫𝐞 𝑨𝒅𝒅𝒊𝒄𝒕𝒆𝒅☆♡︎ (𝒽𝓎𝓊𝓃𝓁𝒾𝓍)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin