Selamlar selamlarr
Hav ar yuu len??
Biraz gırgır şamata olsun istedim aşağıdaki bölümde hspenrowmfofm
Sevmeniz dilegiylennn<333
****
Kent'ten
"Zani bir şey soracağım ya "
Barışın sesiyle derin bir nefes aldım durmadan konuşma özelliği nereden yükleniyordu be bu herife
Zaniolo offlamis ardından " sor barışım sor, yeterki sor da bitsin şu soruların"
Kendi aralarında atışmaya devam ediyorlardı bense ayağımla tekmeleyerek ilerlettigim taşa odaklanmıştım.
Taşa biraz hızlı vurmuş ve önümdeki kişinin bacağına gelmesine sebep olmuştum, mahcupca kafamı kaldırıp özür dileyeceğim sırada onu gördüm, birkaç gündür aklımdan çıkmayan, istemsizce sürekli düşündüğüm çocuğu, aşık falan değildim aşk saçmalıktı ama onu ilk gördüğümde dedim benim olsa aşkımız yıkılırdııı, şaka onu ilk gördüğümde etkilendigimi inkar edemezdim elbette bu yüzden heytt beee analar neler doğruyor falan demiştim.
"Özür dilerim, istemeden oldu "
Gözlerine bakarak kurduğum cümlemle gözleri irice açılmış kaşları çatılmıştı."Yok bir de isteseydin kodumun pustu? " sorgular şekilde çıkan sinirli ses tonu öyle bir oturmuyordu ki görüntüsüne, her an yanaklarını ısıra ısıra sevebilirdim ama ses tonu ebemi sikecek gibiydi.
Bayıldım herife , bir kez daha feci bayıldım.
"Isteseydim emin ol başka yerlere atardım " diyerek göz kırptım. Elindeki soğuk kahve olan bardağı yanındaki arkadaşının eline tutuşturmuş ve üzerime gelerek elleriyle beni ittirmeye çalışmıştı, doğrusu beklediğimden güçlüydü hatta minik görüntüsüne rağmen oldukça sert ittirmisti beni şimdi yani biz de boş değildik ne kadar ittirse de yıkılmıştık ama ayakta da değildik hani..
Bir anda kendimi yerde onu da üzerimde bulmuştum, doğrusu altımda da bulmak isterdim.
Boşluğuma gelmişti birader boşluğuma yoksa bu minik nasıl beni uçuşa geçirsin ?
" kazım kapa gözlerini aslanım sex dönüyo" diyen sesle bakışlarım kahveyi tutan çocuğu gördü galiba ismaildi adı sebastian hariç diğerlerinin adını karıştırıyordum, bir kanarya aklımı almıştı da,
e bana kalmamış."Sen kapama İsmail belki bize lazım olur " diyerek göz kırpan barışla şaşkınca bakaldim yani genel olarak yavsakti okey, klavye de özellikle neler neler döndürür yavsardı ama ilk kez sesli bir şekilde bildiğin has yavsamisti gözümün önünde.
" off cek elini iso be " diyerek gözünü kapamaya çalışan İsmail'in elini çekti, barışa şaşkınca bakan ve donup kalan İsmail kolaylık sağlamıştı yani çocuğa
" hepiniz mi yavsaksinız birader salın yahu bir benimkileri, manitam gel buraya" demiş ve sebastiani çekiştirerek kaldırmıştı.
Iyiydik ya niye şey ediyon
"Yalnız genel yargılardan kaçınırsak daha hoş olur" Zaniolo yine 'İstanbul beyefendisiyim ayol amk' moduna geçmişti bu moda geçince onu dinlemesekte gayet güzel bir hayatımız olabiliyordu yani şahsen dinledikçe kafamı açıyordu da puşt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
777 | Ryan' Sebastian
Teen FictionRyan: 777 Sebastian bana verdi Sebastian:... *** Texting kurgu" İlk ryantian kurgusu diyebilir miyiz? Bxb multifutbolship Arga sunar<333