Özel Yemek Özel Teklif

31 2 1
                                    

Hava yavaş yavaş kararmaya başladı. Kızlar beni en güzel şekilde süslemeye başladılar. Siyah sade bir mini elbise, altına kırmızı stiletto bir ayakkabı ve çok şatafatlı olmayan bir kolye. Bu yemek benim için çok önrmşiydi ve en güzel halimle karşısında olmalıydım Ege'nin. Saçlarımı açmışlar ve önlerini maşa ile bukle yapmışlardı. Ben bile kendimi tanıyamamıştım çünkü daha öncr hiç böyle süslenmemiştim. Evden çıkıp Ege'nin tarif ettiği yere gidecekken lüx bir arabanın kapısı açıldı ve takım elbiseli bir beyefendi ''Buyurun hanımefendi'' dedi. Ege zengir bir ailenin tek çocuğuydu bu yüzden herşeye sahipti. Arabaya bindim ve bir sahil kenarına geldim. Büyük bir tekne. İçi kırmızı güllerle süslenmiş. Bir beyefendi elimden tutup beni tekneye bindirdi. Biraz ilerledikten sonra Ege çıktı karşıma çok şık olmuştu. Böylece bu güzel günün bu özel yemeği bu saatten sonra başlamış oldu. Gecenin ilerleyen saatlerinde müthiş bir havai fişek ve güzel bir çıkma teklifi aldım. Ve bende binlerce kez "EVET" diyerek haykırdım ve boynuna atladım. İlişkimiz ufak tartışmalar ve büyük süprizlerle devam etti. Ardından bir evlilik teklifi geldi herşey çok hızlı gelişti ve bir anne oldum bu evliliğin küçük simgesi "Ilgınım" geldi dünyaya. Kısacası zamansız doğan bir kızın zamansız geldi aşk kapısına ve zamansız doğdu prensesi Ilgın hayatına ve bu hızlı hayat çok yordu bu kızı biraz dinlenmeye ihtiyacı var. ..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Zamansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin