Selam nasılsınız olmayan okuyucularımm
Neyse bölüme gecelimGünün ilk ışıklarıyla uyanmıştım,kalkıp kahvaltı yapacaktım ama yeni kalktığım için hiç aç değildim.Yatağımda oturur pozisyona gelerek telefonumla oynamaya başladım.Kapıdan gelen sesle birden irkildim kim olabilirdi ki bu saatte?
Oturduğum yerden kalkarak kapıya doğru yürüdüm,delikten baktım fakat hiç kimse yoktu.Kapıyı açıp kontrol edeyim derken bir el ağzıma gitti son hatırladığım şey tanımadığım birinin kucağında gitmemdi.
_____________________
Gözlerimi açıp etrafa baktım ama bir şey beni rahatsız ediyordu oturduğum yere bakınca bir sandalyeye bağlı olduğumu gördüm.
Ağzım,ellerim ve bacaklarım bağlıydı.Kendimi çözmek için uğraştım ama nafile hiç bir işe yaramıyordu.Kapının açılma sesiyle bakışlarımı oraya yönelttim,iki adam içeri girmiş bana öylece bakıyordu.
Ooo uyuyan güzel uyanmış bakıyorum da.
Babanın neler yaptığını öğrenmemişsin bakıyorum da.
İki adamdan biri uzun boylu,siyah saçlı,beyaz tenli ve yeşil gözlüydü.
Diğeri ise onun biraz daha kısası,kumral saçlı, kahverengi gözlü biriydi.
MMMMMM
Konuşamıyorum bari ağzımdaki şeyi çözseler mk
Dinle küçük velet baban bizden borç aldı ve ödeyemeyince de intihar etti.
Gözlerimi kocaman açmıştım aslında ona üzülmemiştim zaten bir boka yaramadı şu zamanıma kadar,sadece o öldüğü için parayı bana ödetecek oldukları için şaşırmıştım.
İri adam gelip ağzımdaki şeyi çözmüştü,artık daha rahat konuşabilecektim.BABAMIN SİZDEN BORÇ ALIP İNTİHAR ETMESİ BENİM SUÇUM DEĞİL ŞEREFSİZLER,BENİ RAHAT BIRAKIN.
Ama böyle bağırırsan borcunu biraz daha çıkarırım minik.
Lütfen,size yalvarıyorum beni bırakın..
Hmmm..neden?
NEDEN OLACAK BENİM BUNDA SUÇUM YOK APTAL.
Ama biz seni uyarmıştık değil mi?
Tamam siz bana babamın ne kadar borcu olduğunu söyleyin yeter.
50.000 $
Oha mk babam bu kadar parayı götünemi soktu
Tamam benim param azını karşılıyor ama halâ boşluk var birini arayabilir miyim para için?
İkisi dönüp birbirlerine baktılar
Tabii neden olmasın minik
Eski bir telefon uzatıp numarayı söylememi beklediler.
0530********
Alo?
Alo koçum,eğer sizde biraz para varsa lütfen verir misiniz?Biraz durumum karışıkta.
Tamam ama neden noldu sana bir şeymi oldu?
Yok koçum önemli bir şey yok.
Tamam bana konum at ve miktarını söyle
10.000$
Oha oğlum ne yapcan bu kadar parayı?
Eh babamın arkasını topluyorum.
Tamam geliyorum yarım saate ordayım.
Koçum dikkatli olun.
İri adam kaşını havaya kaldırdı.