1

43 3 0
                                    

İnş güzel bir kitap olur..
İyi okumalarr<3

Yine yorucu bir antrenman dan çıkmıştım.Dayanamıyordum bu
Adama artık şu son zamanlarda beni baya bi yormuştu ona ne kadar yoruldum desem de beni dinlemiyor du.

Onu ne kadar sevsem de buna katlanamazdım.
Gidip her şeyi ona söyleyecektim,ama tabiki koca cüssesinden
korkuyordum.

Bütün günlerim böyle geçiyor du neredeyse ve en kötü şey ise onun yanına yakın olamamamdı.
Onu çok fazla düşünüyordum sabah,akşam hatta rüyalarıma da giriyordu artık.
Bu olay box maçlarımı da etkilemişti onunla birlikte olduğumuzu düşünüyor,maçları bu yüzden kaybediyordum.Ve tabiki oda bana
kızmıyor değildi,sürekli bana aynı sorularla geliyordu"aklında ne vardı,neden son zamanlarda bu kadar kötü oldun"vb.
Ulan senin yüzünden anlasana be adam odun musun 1 metre ötende de olsam yüzümün kızardığını gizleyemiyorum,hatta sen bana dokunduğunda bile.

Bu hareketlerim artık kontrolünden çıkmıştı istemsizce yapıyordum.Gönül isterdi git ona açıl ama göt korkusu işte.

Günler geçti ve yine box turnuvasına çıkmıştım bu sefer başarmak istiyordum çünkü ona havalı görünmek,ondan iltifatlar almak istiyordum ki bunu yapacaktım da.
Karşımdaki rakip her ne kadar benden hem cüsse hem kilo hem de boy olarak benden büyük olsa da onu yenecektim kendime söz vermiştim bunu başarabilirdim.

Karşımdaki rakibi kaçarak yorarak ona son darbeyi indirmiştim ve kazanan ben olmuştum hakem elimi havaya kaldırdığında koçuma bakmıştım beni gülerek alkışlıyordu onun güldüğünü görmek karnımda kelebeklerin oluşmasına neden oluyordu.

Koçun yanına gittiğimde beni tebrik etti ve yüzümdeki yaralara baktı yüzümde az da olsa yara vardı.Yaralarıma bakarken yüzüme çok fazla yaklaşmıştı bu da benim kızarmama neden olmuştu.
Elimden tutarak orda çalışan bir doktora götürdü yaralarıma pansuman yaptıktan sonra ikimizde ordan çıktık.

Koç bu maçı kazandığım için bana hamburger ısmarlayacaktı, yemeğin gelmesi için sabırsızlanıyordum oda bunu fark etmiş olacak ki bana bi kahkaha attı.Ben ne olduğunu anlamazcasına ona bakarken yemekler geldi ve ben yemekler gelir gelmez tabağa gömüldüm,tabiki hayvan gibi yemiştim.
Ağzımda yemek artığı(?) kalmış olacak ki elini ağzımın kenarına götürerek sildi.
Dıştan sadece teşekkür etmekle görünsemde içimde yaygaralar
koparıyordum çok utanmıştım ona böyle görünmek beni utandırmıştı.
Bana sadece gülmek le yetiniyor du, bu da benim daha fazla kızarmama neden oluyordu.

AHHHHHH BU ADAM BENİ DELİRTMEK Mİ İSTİYORDU NE!

Oradan hesabı ödeyip çıkmıştık,keşke daha fazla sürseydi diyordum içimden.

Omzum da  bir el hissetmemle durmuştum beni kendine döndürerek göz göze geldiğimizde kalbim duracak mış gibi hissetmiştim.

Eğer istersen başka bir yere de gidelim Doğukan?

Ben ne cevap vereceğimi şaşırmıştım ama onu daha fazla yormamak için hayır demek le yetinecektim

Yok koçum,ben eve geçeyim zaten geç oldu evdeki köpeğime mama koymam lazım.

Ah..tamam o zaman yarın yine aynı saatte buluşalım antrenman için.

Tamam koçum siz nasıl isterseniz.

Tamam o zaman yarın görüşürüz.

Görüşürüz kocam.

Tam gidecekken arkasına bakmıştı ben ne dediğimi anladıktan sonra utanıp yüzümü kapatarak

Özür dilerim koçum bir daha olmaz dilim sürtüştü(?).

Bana gülüp

Tamam olur öyle şeyler utanmana gerek yok.

Peki koçum.

Diyip ayrılmıştım yanından, neden bu kadar salak olacaktım ki illa.
Eve koşarak gidip köpeğime kocaman sarılmıştım,ona mama koyup yatağımda neler olduğunu düşünmüştüm.Bunları düşünürken de uykuya dalmıştım.

Allahım sonunda bitti ve bende bittim kısa oldu biliyorum ama şimdilik bu kadarla yetinin.Bölüm bölüm arttıra bilirim
Uzunluğunu neyse çok boş yapmayım alın size bir kaç tane resimm^ 3^
     



Tamamm bunları da bıraktığıma göre kaçabilirimm
Umarım sevmişsinizdir<3

Spor Koçum BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin