Görüntülü konuşmamızı çizmiştim.
Bu aslında yaşanmış bir şey.
Tek fark orada telefon yoktu
ancak farklı bir hava katsın
diye eklemek istedim.Lino eğer sen bakıyorsan söz
konusu gün 18 Haziran :)Babanın kendi evinde kaldığım ilk ve tek gece
Babanla lise döneminde tanışsak nasıl
olurdu diye düşündüm ve ortaya böyle bir
çizim çıktı.Sol tarafta ben, sağ tarafta da baban var.
Sevimli, öyle değil mi?Bu da yaşanmış bir şey.
Çatıda gizlice yıldızları
izlediğimiz gün Lino :)Babanın benim evimde kaldığı bir gece
böyle uyumuştuk. Çok güzeldi.
Kokuma iltifatlar edip durdu, tıpkı
birlikte olduğumuz her an yaptığı gibi.15 Haziran
Felix dayın ve Hyunjin'in düğününde çekilen bir fotoğrafımız.
Sanırım babanın bu fotoğraftan haberi yok.
Lee Know kendisinin gizlice çekilen fotoğraflarına bakarken 'nasıl oldu da hiç fark etmedim?' diye düşündü.Jisung tüm notları kızına yönelik yazmıştı. Birlikte bakacaklarını düşünmüştü. Minik kızları ve babası...
Lee Know çok fazla duyguyu aynı anda yaşıyordu ancak en baskın hissettiği duygu özlemdi. Hiç doğmamış minik kızlarına ve mis kokulu omegasına duyduğu özlem.
Sessizce göz pınarlarını terk eden yaşlarına geçirecek sözü yoktu. Tek yapabildiği ağlamaktı son günlerde.
Uzun süre fotoğrafları yaşlı gözlerle izledikten sonra kutunun içinde bir de sürpriz olduğunu hatırlayıp kutuyu tekrar önüne çekti.
Gördüğü şeylerle hıçkırarak ağlamaya başladı. Minik bebek kıyafetleri. Bir çift turuncu bir çift de kırmızı bebek patiği vardı. 'Mandalina ve elma' diye geçirdi içinden. Yine biri turuncu diğeri kırmızı iki tane zıbın vardı. İki tane de beyaz mama önlüğü vardı. Birinde mandalina diğerinde elma işlemesi vardı. Önlüklerin yanına iliştirilmiş bir kağıt fark etti.
''Bunları yapabilmek için bir sürü video izledim. Kızımızın önlüklerine ben bir şeyler işlemiş olmak istedim. Ne kadar başarılı olabildim bilmiyorum ancak yapmak istedim işte.''
Lee Know dolu dolu ancak gülümseyen gözlerle bakıyordu önlüklere. Mis kokulusu işlemiştir bunları. Onun elleri değmişti her bir yerine. Sıkıca göğsüne bastırdı.
''Özür dilerim mis kokulum.''
Lee Know o gün saatlerce oturup ağladı. Mektupları okumaya gücü yoktu. Bir gün... Bir gün okuyacaktı.
~🍊🍎~
Lee Know ve Jisung'un hikayesi yarım kalmışken bu hikayenin tamamlanması haksızlık olurdu. Onlar sonsuzlukta, başka hayatlarda mutluluğu sonuna kadar yaşadılar.
Her lahzanız muteber insanlarla dolu olsun
Gökkuşağıyla kalın🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
say you love me - minsung
Ficção AdolescenteJisung omega olduğunu gizleyerek bir otelde çalışmaya başlar ve omega olmasına rağmen feromon salgılamayıp kızgınlığa girmediği için bir sıkıntı yaşamaz. Ancak o gün çalıştığı oteldeki davette bulunan alfa Lee Know'un hafifçe yayılan feromonları onu...