Derin bi uykudan gerizekalılarımın mesajıyla uyandım.5 biç görüntülü arama!!
5 biç görüntülü arama!!
Çalıyor!!Sabah sabah ne istiyorlar acaba? Aramayı açtım ve böyle bi görüntüyle karşılaştım.
Changbin:hyunjin bey günaydın! Hepimiz seni bekliyoruz mk!Minho:arabadayım alıcam hepinizi hazırlanın hadi yhağğ
Jisung:aşkqemm önce beni all
Changbin:en son sen
Yeji:yha aşağıda yarım saattir bekliyorum ilk be-
Minho:ilk hyunjin ehe..
Hyunjin:SENİN MK DAHA HAZIRLANICAM IĞH SKTR GİT YEJİYİ AL
Bang:sakin sakin bence hepimiz ortak bir yerde buluşalım.
Changbin:bişi diyicem diğer 5 mal nerde?
Bang:yeonjun ve beom gelmicekmiş korkmuşlae diğer kızlarda aynı işte mk
Changbin:Allah belalarını versin
Bang:sövme sakin yha
Changbin:valla hepiniz sinirimi bozdunuz yha-hyunjin hala ne yatıyorsun hazırlan!
Hyunjin:iyi, kapatıyorum
Kapatıp dolabımın önüne geçtim. Ufak bi sırt çantası hazırlayıp giyinmiştim.
Üstüme bunları giyip saçımı yaptım. Kapıya indiğimde minho bekliyordu. Gerizekalı mk beni en son al dedim ona iyikide.
Minho:nerdesin mk sen?! 2 saat 23 dakika 34 saniyedir burdayım Allah çarpsın yha
Hyunjin:onu mu hesapladın? Ne boşsun yha
Minho:abinden dayak yiyeceksin biliyorsun dimi?
Abim dediği kişi changbindi. Onu abim gibi görüyordum. Sebebini sorarsanız sizene amk öle işte.
Hyunjin:biliyorum mk biliyorum. Kimi alacağız
Minho:abini canm
Hyunjin:ağzını sevidğimin evladı ya!
Biraz sonra abimin evine ulaşmıştık çok korkuyordum çünkü dayak yiyecektim. Iğh! Dayak yemekten yoruldum mk belki acır bana hiç düşünmüyorum ama.
Changbin:in arabadan sevdiğimin evladı
Hyunjin:ehm abiiğ
Changbin:gel mk gel
*Arabadan inerim*Hyunjin:ehm abi-*sert bir tokat yemek*
Changbin:olm mal! Erken gidecektik! Senin kıçının rahatı yüzünden geç kaldık!
*İyice dayak yerim*Hyunjin:AYH DUR MK!
Changbin:yeter sana bu kadar dayak
Hyunjin:IĞIĞIĞIĞIĞIĞIĞIĞIĞIĞI🖕🏻
Changbin:o parmağını kırarım hadi gel arabaya
Arabaya bindik. Kısa bir süre sonra diğerlerini alıp ormanlık alana gittik. Yine korkuyordum, ve yine abime sarılıyordum.
Changbin:korkmayın mk ne güzel yer işte
Jisung:hmm! Ya sevgilimmm beni korursun dimiii
Minho: korurummm
Changbin:hadi girelim
İçeri girmiştik. Girdiğimiz anda kapı üzerimize örtüldü. Kapıya koşup açmaya çalıştım ama olmamıştı. Büyük bi umutsuzlukla dizlerimin üstüne yere yığılmıştım.
Bang:hadi be arkadaşlar! Max ne olacak?! Endişelenmeyin çıkarız buradan!
Hyunjin:senin olumlu düşünce algını sikeyim......
Bang:kes amk
Changbin:HADİ EVİ GEZELİMMM NOLURRR
Evi gezmeye başlamıştık. Ev yıkık döküktü aynı cinli filmlerdeki cinli evlere benziyordu. Etraf aynalarla çevrili, aynalar sanki bir yolmuş gibi içinden biri yürüyordu. Ama acayip yanı sedyeler vardı ve yerde ilaçlar vardı. Aramızda tek anlayan bang hyung du böylesi konularda.
Bang:bu ilaçlar hmm?
Changbin:ne ilacı grzkl?
Bang:şizofren ilaçları
Hepimiz şaşırmıştık. Şizofren ilacının ne işi vardı bunun burada? Cidden bi oyunun içine düşmüşüz gibi hissediyordum. İlacı bang hyung eline aldığında korkunç bir ses konuşmaya başladı.
Q:selam, öncelikle bu eve girmemeniz gerekirdi. Cezasını siz çekeceksiniz, sevddiklerinizi kaybetmeye hazır mısınız?
Hepimiz korkuyorduk. Hiçbirimizin ölmesini istemiyorduk.
Q:ben ne dersem yapacaksınız yoksa cezaları fazla ağır olur. Evin içinde katiller, şizofren hastaları var. ve en önemlisi aynadaki cinli karı. Bu sadece bı uyarıydı!
Changbin:Kes sesini! Kimseye birşey yapmayacaksın!
Q:öyle mi dersin changbin?
Changbin:adını nereden biliyorsun sen?
Q:sanane? Hepinizin tüm bilgileri var. Girmeyecektiniz bu eve, ve şimdi cezasını çekeceksiniz.
Changbin:kes be!
Q:sen kessen iyi edersin cüce
Changbin:..................
Q:o şizofren ilacı kutusunun içindeki hapları alın ve aranızdaki birine içirin. 10 Dakikanız var.
Jisung:YHAĞĞĞ SAÇMALAMAĞĞĞ
Ses kesilmişti. Ne yapacağımız hakkında tek bı fikrimiz yoktu. Girmemeliydik mk! Demiştim!
Yeji:kim içecek?
Yuna:korkuyom yhağ
Q:kızlar siz çıkabilirsiniz dışarı.
Hyunjin:ne? Bizide çıkar!
Kızlar kapıya doğru yürüyüp çıkmışlardı bile. Kapı geri kapandı ve birimiz o ilacı içmek zorundaydı artık.
Minho:verin ben içeceğim.
Changbin:emin misin?
Minho:evet, ver.
İçmişti. Ne olacağını merakla beklerken uyumamızı söyleyen bir emir geldi.
Q:uyuyun ama nöbetleşerek.
Ses yine kesildi. Hadi ama! Cidden şifreli konuşuyordu birşey anlamıyorum be!
Bang:ilk nöbet bende yatın
Yattık derin uykulara daldım...yine ve yine.
O derin uykudan uyanabilecek miyim? Bazen dinlenmek bile ölümle sonuçlanabilir. Tabi arkadaşlarım yardım ederse ölmeyebilirim. Ya bırakırlarsa?
şakalar bile bir kötü sonla biter:")
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynadaki sesler
FantezieBir grup arkadaş meraklarını içlerine atamadıkları için ormanın derinliklerindeki gizemli bir eve girerler fakat ev aynalar ile doluydu ve aynanın zamanı gelip cinli karı aynada gözüktüğü anda bir müzik mırıldanır ve o anda ayna etrafındakileri için...