Kyuwoo
Teneffüs olmuştu. Kyujin, Jiwoo'nun elinden tutup tuvalete götürüyordu son hızla. O sırada arkadan Haewon ve Lily çıktı. Aşağı koşuyorlardı. Jiwoo çok merak etmişti onların nereye gittiğini ama Kyujin'in söyleyeceği şey daha önemliydi. O itiraf edecekti aşkını. Kyujin'in diyeceği şeyi merak ediyordu Jiwoo. Son hızla tuvalete koştular.
Tuvalete girdiler, kapıyı kapattılar ve tuvalettin köşesine geçtiler.
Jiwoo: Ne söyleyeceksin kyu
Kyujin: Nasıl söylerim bilmiyorum ama benden soğumanı istemiyorum. Söyleyeceğim şeyden sonra sakin kalmanı istiyorum. Bundan sonra benden nefret etme lütfen.
Jiwoo: Senden nasıl nefret eder, soğuyabilirim kyu. Söyleyeceğin şeyi merakla bekliyorum.
Kyujin: Sana aşık oldum, nasıl aşık oldun diyebilirsin daha 2 derstir tanışıyoruz ama ilk görüşte aşk işte. Senin yanında huzurlu mutlu oldum.
Jiwoo mutlulukla dinliyordu Kyujin'i en sonunda sözünü kesip kendisi konuşmaya başladı.
Jiwoo: Bende senden hoşlanıyorum kyu. İlk görüşte aşka inanırım ki bende ilk görüşte aşık oldum. Her şeyinle benim olur musun?
Kyujin: Her şeyimle seninim sevgilim
Birbirlerine iyice yaklaşıp birbirlerini öpmeye başladılar. Dudaklarını birleştirdiler. Yavaşça hareket ettiriyorlardı. Nefessiz kaldıklarında ayrılıp nefesleniyorlardı ve tekrar birleştiriyorlardı. En sonunda ayrıldılar ve alınlarını birleştirdiler.
Kyujin: Seni seviyorum sevgilim...
Jungkook-Still with you
The neighborhood-Reflections
ŞİMDİ OKUDUĞUN
message - Haely ✓
Fanfictionhwnaeo: selam guzellik mini fic texting, duzyazi yan ship kyuwoo