öğretmen: haewon lilynin yanı boş sen oraya geç kyujin sende jiwoonun yanına geç
kyujin: teşekkürler hocam
haewon lilyinin yanına doğru ilerliyordu. Şoku hala atlatamamıştı. Nasıl olurda Lily ile aynı sınıfa düşerdi ve şuan onun yanında oturuyordu. Her şey ona şaka gibi geliyordu. Bunları düşünürken Lily'nin yanına gelmişti bile. Lily ona bakıp sırıtıyordu. Yavaş adımlarla sırasına ilerledi ve oturdu çantasını sıranın kenarına asıp defterini kitabını çıkardı ders fizikti. Sıraya yerleşti ve arkasına yaslandı. Haewon gibi Lily de kalemini kitabını çıkardı ve arkasına yaslandı kafası sandalyenin sırtına geliyordu.
Kyujin Jiwoo ile iyice kaynaşmıştı derste gizli gizli dedikodu yapıyorlardı...
Dersin son 10dkydı. Kyujin Jiwoo'nun göğüsünde uyuya kalmıştı. Jiwoo da Kyujin'e sarılmıştı.
Lily kafasını zor tutuyordu uykudan. Sandalye de iyice aşağı kaymış kafasını sandalyeye dayamıştı. İkide bir dikleşiyordu ama ayakta sallanıyordu. En sonunda uykuya yenik düştü ve kafası Haewon'un omzuna düştü. Haewon ne oluyor diye kafasını çevirdiğinde Lily'i omzunda uyurken gördü. İlk önce Lily'i uyandırmadan kaldırmayı düşündü sonra vazgeçti sonra Lily'i uyandırmayı düşündü vazgeçti en sonunda onu rahatsız etmemeyi seçti.
Lily arada bir kedi gibi sesler çıkarıyordu. Haewon bunları çok tatlı buldu.
Haewon: Çok tatlıı
Ne diyorum lan ben
Haewon kendine gel
Ama çok güzel biri
Ben aşık olamamLily o sırada Haewon kendi kendine konuşmalarına uyanır gibi oldu ama kafasını Haewon'un göğüsüne kaydırarak uyumaya devam etti. Haewon yine şok oldu ama artık alıştı en sonunda o da Lily'e sarıldı ve dersi o pozisyonda bitirdiler...
Bu bölümde 2 şarkı önereceğim
Kick it-NCT 127
Finesse-Bruno Mars
ŞİMDİ OKUDUĞUN
message - Haely ✓
Fanfichwnaeo: selam guzellik mini fic texting, duzyazi yan ship kyuwoo