Nasıl anlatsam bİlemedİm ben Açelya yaşım 16 Mehmet Yaşar Okuluna gidiyorum ve özel okulda okuyorum ayrıca çok da güzel bir ailem yok yani ben öyle düşünüyorum neyse ben günlük yazmayı çok seviyorum ve burası benim sanal günlüğüm yani okuldaki anıları kendimi aliemi hep günlüğüme yazarım ama annem tabi bu günlüğü buldu ama ben yazmaktan hiç vazgeçmedim ve taki o güne kadar 15 yaşındayken ilk ilse kavgamı 9. sınıfta yaşadım ama özel okumanın güzel yanları da bu zaten kavaya girersin ama kimse takmaz ben olsam o kavgada sudenin kafasını koparmıştım gelelim kavga nasıl oldu eee şöyle diyelim hmmm okulun ilk ayı yani yeni başlayanlar için oryantasyonda tanışmıştım sudeyle ve kendimi o kadar yakın hissettim ki anlatamam ama arkadan bıçaklarlar derler ya işte aynısını sude bana da yapmıştı olay öyle başlayı verdi işte başta arkadaş gibi takıldık falan sonra beni derslerde dikizleyen bi çocuk vardı falan eeee uykum geldi yazmaya devap ke işte o çocuk böyle beni her ingilizce dersinde dikizliyordu falan sonra sude bunu farketmesin mi eee işte öyle olay kopu veri kop yavrum kop neyse arada espiri yaparsm alınmayın ok neyse sonra o ilk okul partimiz olduğu gün ben tabi çok heycanlı sude baya mutluydu ee sonra işte ben sudeyle baya kararlaştırıp istediğim elbiseyi sudeyle konuşup aldık falan balo günü yani aslınca sınıfımızda fırat ve suat adında ikiz olan bi kardeşler var onların doğum günü partisi falan olucak evlerinde beni dikizleyen çocuk da oraya gelmiş sude farkedince bana iletti ama ben nasıl titriyorum bunu duyunca gittik partiye falan ben tabi utancımdan tuvalette koşmuştum o gün gelir gelmez partiye nasıl kızarmıştım neyse falan sonra su içmeye gittim rahatlamak için o dikizleyen çocuk da beni görmüş ve benim yanıma gelip o taş gibi kanka diyordu kankasına bunu duyan sude sonra bu çocuğa takma isim buldu tabi takma ismi çok garip baterist a ada bak ya offf sude offf sen nasıl bi knksın anlamadım o bateri isminin bi anlamı var sudeyle müzik odasından geçerken sude ve ben de bateri çaldığını müzik öğretmeninden öğrenmiştik baya garip ama ben bunu duyunca tabi baya kızarmıştım tabi sonra günler geçti haftalar aylar derken ben bateri çalan çocukla konuşamadım ama o hafta boyunca beni dikizlemekten vazgeçmedi sonra sude o hafta bana bi fikir ile geldi seni bu çocukla konuşturacam tabi sınıftaki kimse benimle ilgilenmeyince sude ataklanmıştı ve bu fikri bulmuştu ama çocuğun aklı fikri sadece dikizlemkte bile olsa geçen sene bu okulda olduğunu sude söyledi ben de ne ara biliyordun diyince merak ettim ama sude senin aklın fikrin derste diyince ben de senin yerine kütüpanede okul yıllığına baktım dedi o zaman tam heycandan ayaklarım yerden kesildi zıplayarak sudeyle çığlık attık evde aaaaaa tabi annem ne oldu diye sordu ama yinede baya hoştu ve bi ara kendimden geçmişim neyse boşverin beni sonra o hafta baya düşünceler edaldım ama aslında sude benim için araştırma yaparken kendisi dikizleyen çocuktan hoşlanmaya başlamış bunu öğrenince kalbim parçalara büründü ama ayaktaydım sonrası fasa fiso bu arada tam ayrılmadan önce bateri çalan çocuk işte dikizleyen benim için şarkı yazmış ama sudenin oldu şarkı (sinir kırizi) sudeye sinir oluyorum neyse ben o kadar alıştım ki yanlızlığa sudeye küsünce baya alışınca erkek knk bile zor oluyor işte bu anı da böyle ailemle aram zate bu olaydan sonra çökü verdi ben bi sinir bi üzgün sudeyle kavga okul mürüleri gelin konuşucam ailenizle diyince tabi ailemle aramın iyi olmadığını anladım off elim ağrıyoooo offf neyse öyle işte 9. sınıfı yanlız geçirdim 2 ay sude benim için uğraştı hı sinir oldum benbim için uğraştı ama sude demek ki kendisi için uğraşıyor şimdi de sude tam 100 tane özür mesajı yaptı benim için ama sevgilisi emir ile emir de benim bateri çalan çocuk işte beni dikizleyen hani o çocuk ben de sudeyi affetmedim baya olay yaşandı ama sudeyi ailemi her şeyi unuttum he ayrıca bi gün ben sınav ortasında bayıldım bunu da unutmamak gerek neden mi sude ile emir hep beynimdeyken yeni sev olmuşken sınav mı olur amk Allah Allah ben de tabi sitresten bayıldım bi de uyanınca kimi göreyim evdeyim ama yanımda sude ve emir allah kurtarsın yaaaa yaşamayan yok yaaa kimse çekmesin benim gibi offf neyse şimdi sude yüzünden annem beni terapiye götürüyor neden mi sudeyi ilk döven benim terapide bile bok gibi bir şey yapamıyorum ama olsun düzelicez be knk düzelicez şimdi terapiste gidiyorum ama yazmaya devam edicem FOAM OVER THE SEA...