4. Bölüm:Kavga

213 21 32
                                    

3. Kişi Pov

Sonic gözünü açtığında beyaz bir tavan ile karşılaştı etrafına baktığında hastahanede olduğunu fark etti, oturduğu yakatta dikleşti ve ne olduğunu hatırlamaya çalıştı- oh... Doğru, sevdiği adamı başkasıyla yatarken basmıştı... Biraz daha düşündükdükten sonra aklına oğlu geldi, shannon.

Zor olsada yataktan kalkmayı başardı ve odadan çıkıp bir hemşire bulmaya çalıştı ve başardı.

Sonic:affedersiniz ben sonic the hedgehog, shannon the hedgehog'un annesiyim oğlum iyi mi? nerede?...

Sonic içten içe telaşlıydı fakat o kadar yorgun ve bitkin ki bunu dışarıya vuramıyordu.

Hemşire:üzgünüm bay sonic ama oğlunuz ciddi bir ameliyat geçirdi ve şuan durumu kritik ve yoğun bakımda kaza sırasında kafasını çok sert bir şekilde çarpmış ve arabanın camlarını çoğu ona denk gelmiş.

Sonic hemşirenin sözlerini duyunca afalladı gözleri irileşti kocası onu aldatmıştı ve şimdide birşeyler yapmazsa oğlu ellerinin arasından kayıp gidecekti.

Sonic:ne?... O-onu görebilir miyim yapabileceğim birşey var mı?...

Hemşire:üzgünüm ama onu göremezsiniz deminde söylediğim gibi şuan yoğun bakımda ve enfeksiyon kapma riski var elimizden geleni yapıyoruz sizin sadece sabırlı ve sakin olmanıza ihtiyacımız var ve ayrıca lütfen odanıza geçin dinlenmelisiniz sizde çok ağır bir ameliyat geçirdiniz.

Sonic:peki....

Sonic olanlara karşı dehşet ve korku içerisindeydi karşı çıkacak gücü yoktu uyumak istiyordu, yorgundu... fakat uyuyamazdı oğlunu görene kadar... İyi olduğunu öğrenene kadar... Uyumaya çalışsa bile başaramayacağını biliyordu.

Sonic odasına gitti ve bir süre sonra odanın kapısı hızla açılmasıyla shadow'un içeri atlayıp sonic'in yanına gelmesi bir oldu.

Shadow:Sonic iyi misin ne oldu!? Neden birden bire evden gittin!? Anahtarınıda almamışsın!?

Sonic ifadesiz ve duygusuz bir şekilde shadow'a baktı.

Sonic:anahtarı bilerek bıraktım shadow.

Shadow:n-neden?... yanlış birşey mi yaptım?...

Sonic shadow'un birşey yapmadığını düşündüğünü duyunca siniri öyle bir tavan yaptı ki dokunsan patlıyacak gibiydi.

Sonic:NE Mİ YAPTIN ?! BENİ ESKİ SEVGİLİNLE ALDATTIN! HENÜZ 4 YAŞINDA BİR OĞLUN VARKEN BAŞKA BİR KADINLA YATTIN! VE HALA NE YAPTIM DİYORSUN!

Shadow sonic'in söylediklerini duyunca gözleri fal taşı gibi açıldı sonic onun nasıl böyle korkunç birşey yapabileceğini düğündüşüğündüğünü kabullenemiyordu.

Shadow:NE?... SONİC SEN NE SAÇMALIYORSUN!? BEN SENİ SEVİYORUM BUNU BİLİYORSUN!

Sonic:Artık bilmiyorum shadow... Senin sevginden de kendi sevgimdende artık şüpheliyim...

Shadow:Sonic... Şaka yapıyorsun... değil mi?... Hem shannon nerede

Sonic:shannon'da yaklaşmayacaksın. Eğer ona birşey olursa sana hayatı zindan ederim shadow the hedgehog.

Shadow:Sonic ben neden shannon'da zarar vermek isteyeyim o benim oğlum!

Sonic:Shadow lütfen odamdan çık seni bir daha görmek istemiyorum!

Shadow:Sonic beni dinlemiyorsun-

Sonic:SHADOW SANA ODAMDAN ÇIK DEDİM!!!

Uzun bir sessizlikte sonra shadow sessizliği bozdu

Shadow:iyi, öyle olsun bunu sen istedin, fakat sonra gelip bana ağlama

Shadow odadan çıkar

Devam edecek...

Tekrar merhaba! Bölümleri eskisi kadar uzun yapamıyorum kusura bakmayın elimden geleni yapmaya çalışıyorum birdaha ki bölüm zaman atlaması olacak haberiniz olsun spoi verim dedim bunu başladığımda saat 00.10 gibi işiydi şimdi 01.22 e bu kısa bölüm neden bu kadar uzun sürdü diyebilirsiniz önceden yazılmış bir senaryom veya taslağım yok bu yüzden iyi düşünerek ve sonraki bölümle bir bağlantı kurmaya çalışarak yazıyorum bu yüzden uzun sürüyor okuduğunuz için teşekkür ederim bir sonraki bölüm görüşürüz öpüldünüz♡︎

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 14, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Düşmanın Gölgesinde (SONADOW FANFIC) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin