Nevlastný Brat. Časť 1

79 2 0
                                    

Takže toto bude moja prvý príbeh takže sa ospravedlňujem za gramatiku dúfam že sa vám bude páčiť☺️🫶🏼

Beka Wood je tiché dievča taktiež nie je v škole veľmi obľúbená. Je to preto lebo keď mala 4 roky tak ju a jej mamu Emmu otec týral ale teraz je našťastie vo väzení.
Mama si našla nového priateľa toto leto sa s ním poprvýkrát stretnem som zvedavá aký je. Je týždeň do konca školy a veľmi sa teším na prázdniny pretože mám národeniny konečne 16 a stretnem maminho priateľa a jeho syna. Ubehol týždeň a boli . Hneď prvý týždeň prázdnin k nám mali prísť Ethan(mamin priateľ) a Holder (jeho syn) takže mama bola s toho úplne na nervy lebo nestihala takže som jej pomáhala spolu sme to mali hneď hotové. Za hodinu k nám mali prísť Ethan a Holder takže sme sa išli nachystať ja som si obliekla kratšie kvetinové šaty s tenkými ramienkami a nechala rozpustené vlasy aspoň po tentokrát lebo ma mama donútila a trochu lesku a špirály na koniec. Prišiel tenčas už prišli strašne som zvedavá ako vyzerajú a aký sú zrazu za počujem zvonček. Ja a mama stojíme roztrasene pred dverami a pomali otvárame dvere. Mama taktiež nevidela jeho syna ako Ethan nikdy nevidel mňa. "Ahoj ja som Ethan"predstavil sa mi" a ja som Holder rád vás poznávam". "Ahoj ja som Beka." "A ja som Emma radi ťa poznávame" povedala mama. Mala som divný pocit ako keby som sa červenala a tak to aj bolo že by to bolo kvôli Holderovi? spýtala som sa sama seba to nieje možné nikdy sa mi nepáčil reálny chlapec maximálne tak z knihy. Išla som sa na WC opláchnut lebo som bola červena ako paradajka keď som zišla dole tak všetci už sedeli za stolom avšak Ethan a mama sedeli spolu to znamenalo to jediné že sedím vedľa Holdera.

Stepbrother Where stories live. Discover now