Časť. 2

48 2 0
                                    

Po večeri mama s Ethnom išli preč ja a Holder sme ostali sami doma chcela som sa ísť osprchovať tak som sa uistila kde Holder je pozeral telku na gauči. Počas teplej sprchy som rozmýšľala stále na Holdera nič o ňom neviem čo ak je to  nejaký malý rozmaznany smrad alebo naopak. Keď som sa dosprchovala tak som si na seba dala čierne čipkované nohavičky a biele asi po pás tielko po ceste do mojej izby som narazila na Holdera. "Ahoj Beka" povedal drsným hlasom a ja som sa celá roztriasla a pozdravila ho Naspäť"A-a-ahoj Holder čo tu robíš?" spýtam sa ho"noč len si prehliadam dom"pppočkat aj moju izbu? "áno aj tvoju izbu, kebyže chceš vedieť tak ti  niečo presvita" mal pravdu cez biele tielko mi presvitali prsia nevedela som čo povedať tak som sa len prekvapene zatvraila a odišla do izby a on sa len zachechotal. "Ahhh" to bola ta najtrapnejšia chvíľa môjho života a ešte s mojim nevlastným bratom nehovorím že je škaredý ale je to môj nevlastný brat. Po chvíli čo som uschla ja aj s tielkom tak som si zošla dolu do kuchyne po nejaké jedlo ako som sa rozhodovala čo si zoberiem z chladničky tak sa tam zrazu zjavil aj Holder a spýtal sa ma"vlastne ty máš koľko rokov Beka?" budem mať 17 ty?" "Ja mám 17 a máš niekoho akože priateľa?" spýtal sa podľa mňa divná otázka ale okej"Nie nemám ty? Ty máš niekoho Holder? "Tiež nikoho nemám keď chceš môžeme niekedy niekam zájsť keď už si moja nevlastná sestra" povedal a usmial sa akoby som sa mu páčila ale to nieje možné. Bola som z toho zmätená tak som išla spať "Dobrú Holder" povedala som nežným a milým hlasom "dobrú noc sestrička" povedal neviem prečo ale po prvý raz som cítila motýle v bruchu. Keď som si ľahla do postele stále som sa nemohla z toho spamätať tak som radšej išla spať.

Stepbrother Donde viven las historias. Descúbrelo ahora