І тут Хьонджин перервав їхню мовчанку і сказав :
-Фелікс , а ти не проти піти кудись погуляти? Розвіятись і всяке таке . Ну і так я загладжу свою вину бо все-таки із-за мене ти поцарапався.
- ну давай я не проти
Вони поснідали пішли в душ Фелікс перший .
Вони зібрались та вийшли вони йшли до парку знайомлячись одне з одним блище вони дійшли до парку там пішли купили морозиво та експресо для Фелікса та американо для Хьонджина . Вони ще трішки походили та сходили , до хати Хьонджина щоб забрати його речі бо вони договорились що Хван переїде до Лікса жити а пізніше з'їздуть в інший будинок коли батьки Фелікса вернуться . Пройшов місяць вони двох сильно здружилися . Вони знали одне про одного уже дуже багато чого. Вони ходили по парках по кафе їм ніколи не було сумно . прийшло ще два місяці , приїхали батьки лікса та познайомились з хваном їм дуже він сподобався Він був дуже гарним милим щирим хлопцем це Хьонджин заради Фелікса дуже сильно помінявся сам заботливим . За цей час поки Хьонджин дружив з Ліксом він в нього закохався але думав що ти не взаємно Фелікс також покохав Хьонджина але також думав що це не взаємно. І так пройшов ще рік хлопцям вже потрібно було йти в інститут і на цьому їхні дороги розійшлись , за цей час батьки Хьонджина звонили разів з 20 але він не піднімав. Вони не змогли вчити своєму в одному інституті бо Фелікс хотів іти на кондитера а Хван на художника . Вони попрощались так і ніхто і не зізнався в коханні пізніше зовсім загубила зв'язок. Знайшли собі нових друзів і про один одного забули.
Пройшло ще 5 років .
І так Хьонджину уже 21 рік а Феліксу 20 , дуже успішним художником в нього картини були в музеях на виставках. Фелікс став дуже успішним кондитером. Ось один раз двом хлопцям треба було поїхати в Сеул ( я забула сказати що вони пороз'їжджались по різних містах)
Їх обох запросили на одну виставку там де Фелікс мав принести кондитерські вироби а Хьонджина були картини . Там вони стояли одне біля одного і хьонджин побачив у лікса на правій руці браслет який колись коли вони ходили по парку дарив одному хлопцеві пам'ятав що він колись дружив з одним хлопцем але не повний як його звати і взагалі звідки він але побачивши цей браслет він спитав як цього хлопця звати.
- вибачте а як вас звати .
- Фелікс.
- ....... Лі Фелікс .?! Фелікс продивився і побачив в нього також на руці був браслет вони купляли собі парні і він сказав.
- .... Хван Хьонджин?!
Вони почали одне одному посміхатися і обнялися бо давно не бачили одне одного вони хотіли знову вернути стару дружбу і в них це вийшло , через три місяці вони вже почали зустрічатися . Тепер вони живуть разом і радіють кожному дню бо поряд є кохана людина .
КІНЕЦЬ ❗ 😅
ТАК ТЕПЕР ЦЕЙ ФАНФИК КІНЧЕНИЙ ЗВІСНО ВИБАЧАЙТЕ ЩО ТАК ШВИДКО РОЗВИВАЮТЬСЯ ПОДІЇ Я ПРОСТО ХОТІЛА ЧИМ ШВИДШЕ ЗАКІНЧИТИ ЦЕЙ ФАНФІК ТОМУ ТАК ВИЙШЛО І ТИМ БІЛЬШЕ БІЛЬШЕ НЕ БУЛО І ТЕ ЩО ПИСАТИ А ПРОСТО ЗАКИДАТИ ФАНФІК НЕ ХОТІЛОСЯ , НАДІЮСЬ ВАМ СПОДОБАЛОСЬ , НА ЦЬОМУ ВАМ ДЯКУЮ ВСІМ ПОКА ХТО ЧИТАВ ФАНФІК ДЯКУЮ 💕 💋
ЗУСТРІНЕМОСЬ НА ІНШИХ МОЇХ ФФ ВОНИ ДУЖЕ ЦІКАВІ❗💕💋💗
А ЩЕ ВИБАЧАЙТЕ ЗА КАЛІФРАФІЮ Я ЗНАЮ ТАМ ДУЖЕ БАГАТОО ПОМИЛОК ВИБАЧТЕ. ЯК ВАМ? ОЦІНІТЬ ЦЕЙ ФФ. БУДУ ВДЯЧНА 💋
ВИ ЧИТАЄТЕ
Любов творить чудеса ( ЗАВЕРШЕНО❗)
FanficЦе історія буде про Хьонліксів . Як Хьонджину надоїло своє життя , і після того як його найкраща людина в житті померла.( А хто його ця найкраща людина ви дізнаєтесь після того як почитаєте мій фф )💕 дуже всім дякую Тож читайте фанфік, якщо вам...