*Mindenki alszik eközben Ni-Ki*
Lemegy keresni valami ehetőt, de elesik ezzel felkeltve Jay-t. Jay elindul lefelé a lépcsőn egy baseball ütővel, mert azt hiszi valami "betörő" van lent a konyhába.
JAY: BÁRKI IS VAN OTT NE MOZDULJON! -Mondta az "idegennek".
NI-KI: Hey! Jay-hyung! Csak én vagyok az Ni-Ki! Ne bánts légyszi! -Kérlelte az idősebbet.
JAY: Mit keresel ilyen későn itt lent?! Aludnod kéne! -Szólt a fiatalabbnak.
NI-KI: Nyugi. Megyek, csak éhes vagyok. Keresni akartam valami kaját, leértem a lépcsőn, aztán jöttem a konyhába, de mielőtt ide értem volna, elestem. Ugye még ehetek? -Kérdezte Jay-t.
JAY: Kellett volna vacsorázni. Nem ehetsz ilyen későn mert nem mozgod le, és az lerakódik, aztán volt kocka has, nincs kocka has. És ezért gondolom sokat dolgoztál. -Eközben Ni-Ki boci szemekkel nézett az idősebbre. -Jólvan. Gyümölcsöt ehetsz. Nasit már nem! De aztán már alvás van!
NI-KI: Tudtam én hogy nem kőből van a szíved! Amúgy gyümölcsöt akartam enni. Mert azt kívántam meg. -Megy egy almát elvenni, és elindul a szobájába.
JAY: Jaj ez a gyerek. Ja szinte gyerek. Egy nagy gyerek. -Motyogott még egy sort azután ment aludni.
Na hii! Nem volt nagyon ötletem ehhez a részhez, de valami született belőle. Remélem tetszeni fog! Legyen szép napotok/estétek!
VOCÊ ESTÁ LENDO
✨Enhypen Chat✨
HumorUnatkozok, és a többi könyvhöz nincs ötletem💀 ez sad. tudom hogy hasonlók már vannak, de gondoltam én is kipróbálom ^^ Jó szórakozást! Kezdés: 2023.08.18. Befejezve: X