"Lien zit bij iemand dat ze nog niet kent. Ze is nu nog bewusteloos."
"Lien wordt heel rustig wakker, ze zit vastgebonden op een stoel."
"W-waar ben ik?", vroeg ik met een hele zachte stem."Bij mij thuis". Er stond een andere man recht voor mij. "Max?", vroeg ik heel verbaasd. Nope ik ben Tom zijn dubbelganger. Hij leek als 2 druppels water op Max. "Hoe kwam ik hier terecht?",vroeg ik heel bang. "Is niet bellangrijk!", zei hij. Ik had mega veel pijn en begon zachtjes te huilen."pijn?" Vroeg hij een beetje ongerust. " Ja logisch als je word neergestoken met een mes!",zij ik met een trillende stem. Ik hield mijn ogen bijna niet meer open en viel bijna terug flauw."hey hey hey wakker blijven hé", zei hij ongerust. Hij ging naar een andere kamer en nam een handdoek. Zijn ogen werden vuurrood toen hij de wonde en het bloed van dichter bij zag. Hij drukte de handdoek hard op mijn grote wonde.Ik schreeuwde het uit van de pijn.Mijn ogen gingen zachtjes dichter en dichter. Tom beet in zijn pols en zei:" Hier, drink mijn bloed, je gaat je een stuk beter voelen". Ik wou het niet maar hij duwde zijn pols tegen mijn mond! Ik dronk het dan toch maar het smaakte heel raar. Maar hij had gelijk ik voelde me wel al een beetje beter." Maar goed nu dat je terug wakker bent zal ik het plan uitleggen. Straks komt Max naar hier en dan kijk ik hem in de ogen en dwing ik hem om jou te bijten!", zei Tom. " Geloof me dat zou Max nooit doen", zei ik. "Dat zullen we wel zien!", zij Tom.
"Er word gebeld aan de deur"
"Kijk wie daar is", zij Tom. Mijn hart ging niet normaal snel en begon weer zachtjes te huilen. Ze bleven eventjes bij de voordeur praten.Na een tijdje kwamen Max en Tom binnen. Tom bleef dicht bij mij staan en Max kwam bij mij. Hij gaf me een zoen op mijn voorhoofd en zei:" Ik heb je gemist liefje". Ik was spraakeloos en had niets terug gezegd uit angst. Hij deed rustig mijn haar aan de zijkant zodat hij mijn nek kon zien. Zijn ogen werden vuurrood en zijn hoektanden kwamen tevoorschijn. Tom kwam dichterbij en drukte zijn hand op mijn mond zodat ik niet kon schreeuwen. Ik was doodsbang. Max kwam dichter bij mijn nek en... beet me. Het deed heel veel pijn! Ik wou schreeuwen maar ik kon niet! Na een tiidje voelde het gewoon alsof hij mijn nek zoenden. Het waren 2 gevoelens bij elkaar. Na een tijdje viel ik flauw...
JE LEEST
de vampier dubbelganger
VampireLien is een gewoon meisje ze woont samen met haar jongere zus Aïsha.Hun ouders zijn overleden dus leven ze samen met zen twee. Maar op een ochtend toen Max (het liefje van Lien maar ook een vampier) en Lien samen in de zetel lagen te chillen kreeg M...