♡3♡

41 9 3
                                    

*Jiminden*
Sabah işe gittim. Tabii her zamanki gibi yoongi beni bıraktı. Ben kafeteryaya girdim. Yeni bir çalişan gelmişti. Çalışanı gerçekten hiç sevmemiştim. (𝐲𝐚𝐳𝐚𝐫:𝐚𝐟𝐞𝐫𝐢𝐧👌👍👏)
İş saatim bitti eve doğru yol aldım. Arkamdan ise yeni çalışan geliyordu. Ara bir sokak'a girdim hala arkamdan geliyordu. Sonra koşmaya başladı. Tâbi bende koştum. (𝐘𝐚𝐳𝐚𝐫:𝐁𝐮𝐫𝐝𝐚 𝐣𝐢𝐦𝐢𝐧𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐜𝐢𝐳𝐞 𝐮𝐠̆𝐫𝐚𝐫𝐤𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐨𝐧𝐠𝐢 𝐠𝐞𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫)
Yoongi çalışanı ağzı burnu kan olana kadar dövdü sonunda çocuk bayıldı. Ben ise ağlıyordum bir kenarda. Yoongi yanıma gelip bana sarıldı. Ben ağlamamı durduramıyorum.Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.Sonunda yoongi sakinleş bebeğim dedi. Gözlerinin içine baktım.
"Yg:Bir daha hiç kimse sana hiçbir şey yapamaz ben seni hep koruyacağım söz veriyorum"
"Jm: Sana güveniyorum aşkm"
*Yoongi den*
Eve geldik Jimin uyuyordu. Arabanın kapısını açıp jimini kucağıma aldım. Odamıza götürüp uzattım. Çok güzel uyuyor bir melek gibi. Ben ise duşa girdim. Çıktığımda Jimin kalkmış yatağında ağlıyordu. Hızlıca yanına gidip sarıldım.
"Aşkm ağlama"
"Ne yapayım yoongi. Durduramıyorum. "
"Tamam aşkm ağla içini dök"
Jimin kısa süre kadar ağladı. Ağlaması bittiğinde kısık bir sesle:
"Acıktım" dedi çok şirin görünüyordu.
"Tamam bir şeyler söyleyelimmi dışarıdan?"
"Imm olur"
"Hmm ne istiyorsun?"
"Iı pizza"
En sevdiğimiz pizzaları sipariş ettik. Pizzalar geldi.Birlikte yedik. Jimine yavaş ye dediğim için bana trip atıyordu. Jimin karşımda olan koltukta oturdu. Bana bazen sert sert bakıyordu.
Pizzasını bitirip eline mendil aldı. Ve kucağıma oturup ağzımı temizle dedi. Ben ona şaşkın şaşkın bakıyordum. O ise temizlesene dedi. Ben daha fazla           kırılmasın diye temizledim. Sonra dudağına kocaman öptüm. Karşılık verince öpüşmemiz dahada sertlendi. Alt dudağını emmeye başladığım anda geriye çekildi.
"Üzgünüm yoongi bey ama bu gün olmaz dedi"
Dediği an yanımdan ayrıldı. Yatak odasına gittiğini görüp arkasından gittim. Jimine arkadan sarıldım.
Ve boynuna kocaman öpücük bırakıp ısırdım. Isırdığımda irkildi. Ama ben görmezden gelip daha sert ısırdım ve bırakınca oluşan morluğa baktım. Kendime ait olan izleri seviyorum.
Jimin arkasını döndü ve "Bu gün olmaz dedi-"
Dediği an dudağına yapıştım. Ve "Hadi ama bir kezle bir şey olmaz" dedim.
Evli olmamıza rağmen hala utanıyordu jimin...
.
.
.
🥱 𝐘𝐨𝐫𝐮𝐥𝐝𝐮𝐦 𝐬𝐢𝐳𝐜𝐞 𝐧𝐚𝐬ı𝐥 𝐠𝐢𝐝𝐢𝐲𝐨𝐫? 𝐕𝐨𝐭𝐞 𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐯𝐞𝐫𝐦𝐞𝐲𝐢 𝐮𝐧𝐮𝐭𝐦𝐚𝐲ı𝐧 😚😚😚😚😚😚💋💋💋💋💍

 Sadece ikimiz/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin