*Jiminden*
Aniden yoongi ile tartıştık. O bana zarar vermemek için etrafı dağıtıyordu. Benim gözlerim dolmuş ağlamamak için kendimi çok zor tutuyordum.
*Yoongiden*
Jimin'in gözlerinin dolduğunu gördüğümde kalbim paramparça oldu.
Hemen yanına gidip ona sarıldım ve o gözyaşlarını tutamadı.
"Yoongi bir daha kavga etmeyelim lütfen"
"Özür dilerim aşkım ağlama"
Jimin daha fazla ağlamasın diye çenesini tutup gözlerimizi birleştirdim. Ona kocaman bir öpücük verip sakinleştirdim.
*Jiminden*
Yoongi ile birlikte uyumuştum ama uyandığımda yoongi yanımda yoktu. Hemen komidinin üstünde olan telefonuma uzandım. Telefonumu alıp Yoongiyi aradım
𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧-𝐘𝐨𝐨𝐧𝐠𝐢 𝐭𝐞𝐥𝐞𝐟𝐨𝐧 𝐤𝐨𝐧𝐮𝐬̧𝐦𝐚𝐬ı
Sevgilim:Efendim aşkım
Siz:Nerdesin?
Sevgilim:İşteyim bir şeymi oldu?
Siz:Hayır seni göremeyince endişelendim
Sevgilim:Tamam bir istediğin varmı?
Siz: Yoongi~~
Sevgilim:Efendim aşkm
Siz: gelirken çikolata alırmısın? Sevgilim:Tamam aşkım alırım
*2 saat sonra*
*Yoongiden*
Marketten Jimin'in sevdiği tüm çikolataları aldığım gibi eve gittim. Kapıyı çalmama rağmen kimse açmamışdı. Anahtarımla kapıyı açıp jimini aradım. En son yatak odasına baktım. Jimin uyuyordu. Yanına gidip yanağına öpücük kondurdum😚.
*Jiminden*
Uyanmışdım ve mutfaktan sesler geliyordu ilk başta korksam da yoongi ola bileceğini düşündüm. Ne olur ne olmaz elime sopa aldım.Mutfağın kapısının ağzına geldiğimde yoongiyi gördüm bana bakıp güldü o gülünce bende güldüm. Yoongi çok güzel ramen hazırlamıştı.İkimizde afiyetle yedik.
(𝐲𝐚𝐳𝐚𝐫:𝐲𝐚𝐫𝐚𝐬ı𝐧 𝐤𝐨𝐜̧𝐮𝐦𝐚)
Sonra bulaşıkları yıkadım.Yoongi ise koltukta oturmuştu. Yanına gidip kucağına oturdum.
𝐔𝐰𝐮 𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐲𝐜𝐚𝐧𝐥ı 𝐲𝐞𝐫𝐢𝐧𝐝𝐞 𝐛ı𝐫𝐚𝐤𝐭ı𝐦 𝐛𝐲𝐞~