Herşey yeni başlıyor

40 6 7
                                    

                      Karakterler

İrem, kahverengi saçlı, kahverengi gözlü, 155 boyunda bir kız.

Zeliş, sarı saçlı, yeşil gözlü, 173 boyunda bir kızımız.

Fadik, siyah saçlı, ela gözlü, 168 boyunda bir kızım.

Ali, sarıya yakın kahverengi saçlı, kahverengi gözlü, 168 boyunda bir oğlann.

Murat, kahverengi saçlı, kahverengi gözlü, 180 boyunda bir oğlann.


Merhaba ben İrem. Lise 1. Sınıfa geçtim. Ailevi nedenlerinden dolayı 1 hafta okula gitmedim. Ama olsun bu benim için büyük bi sorun değildi.

Okulun birde yurdu var evim okula uzak olduğu için yurtta kalcaktım cuma günü yurda kayıt olmak için okula gittim, yurtla okul karşı karşıya.

O gün kayıt yapıldı, eşyalarım alındı. Odam belli değildi o sonradan ayarlanacakmış.

Okulda ortaokuldan arkadaşım Zeliş, Fadik, murat ve Ali var onlarda ben gibi yurtta kalıyo.

Size biraz yurttan bahsedeyim. Yurt 5 katlı  ama odalar 4 kattan oluşuyor.giriş katı yemekhane, müdür odası, hizmetli odası falan var. 1,2,3ve 4. Katlar ise odayla dolu. Kız ve erkek pansiyonu birleşik kızlar sol taraftaki binada erkekler sağ taraftaki binada kalıyor. Bir bahçe var voleybol sahası okulla yurdun arasında ,basketbol sahasıda yan tarafında.

Yarın yani pazar günü eşyalarımı yerleştirmek için yurda gitcem.

(Arkadaşlar 1. Bölüm
Yazım hatası yapmış olabilir şimdiden kusura bakmayın umarım beğenirsiniz bu bölüm sadece yer ve kişileri anlattım karakterin ağzından diğer bölümde görüşmek üzere hoşçakalın.)

KARIŞIK DUYGULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin