ilk gün

35 5 4
                                    

Karnım ağrıyordu gece gece ne bu ya. Kesinlikle regl oldum ilk günden olcak şey mi bu. Kalktım tuvalete gittim işimi halledip odama döndüm, fazla ağrılı geçiyodu bu dönemlerim o yüzden birde ilaç içtim, umarım uyuyabilirim.

Sabah erkenden kalktım zaten ağrıdan uyuyamamıştım, hazırlanıp zelişin yanına gittiğimde onunda  hazırlandığını gördüm,beraber kahvaltı yapıp okula gittik.

Ayrı sınıftaydık Zelişle o yüzden ayrılıp çantaları sınıfa bıraktıktan sonra kantinde buluştuk. Etrafta 6,7 kişi vardı sanırım çoğu üst sınıflarda .

Yanımıza zelişin arkadaşı olduğunu düşündüğüm biri geldi. Uzun boylu zayıf bi kızdı, yüzü Japonlara benziyodu. Kız beni önce baştan aşağı süzdü, " selam ben ezgi fadiğin oda arkadaşıyım" dedi kız bana bakarak. "Selam bende zelişle fadiğin ortaokuldan arkadaşıyım" dedim.

Herkes bahçeye toplanmaya başladı bizde bahçeye doğru yürümeye başladık. Bahçede herkes  sıra olmuş bekliyodu yerimi aldım ve müdürün konuşma yapmasını bekledim. Müdür her müdürün söylediği gibi formadan bahsediyodu hayır yani anlamıyorum ki ne bu forma sevdası. Keşke forma güzel olsaydı da herkes giyseydi ama formanın tam önünde kocaman bir okul baskısı vardı damgalı inek gibi dolaşmamızı istiyolar sanırım.

Müdür konuşmasını bitirdi istiklal marşını da okuyup sırayla okula girdik. Merdivenler fazla kalabalıktı rahat ilerleyebilmek için biraz  bekledim, biraz bekledikten sonra sınıfıma  doğru çıkmaya başladım tam köşeyi döndüm diğer merdivene ilerliyodum ki birden önüme uzun boylu hemde fazla uzun boylu, esmer, yakışıklı bir çocuk çıktı az daha üstüme düşcekti ki son anda dengesini korumayı başardı.

Pardon dedi çocuk ben ise uzun boyunda takılı kalmış çocuğu inciliyodum. Kendimi toparlayıp  önemli değil dedikten sorna ayrılıp sınıfımı aramaya koyuldum. Bu sırada Zeliş neredeydi bilmiyorum.

Arkadaş bu sınıf nerde hayır okul okul değil labirent sanki. Çantamı koymaya çıktığımda zelişle çıktığım için yerini bilmiyorum. Niye sürekli etraftaki insanlar bana bakıyo, kafamda saçma sapan şeyler konuşup duruyordum ki Zeliş yanıma geldi.

Yanıma gelmeyi akıl edebilmiş canımın içi. Beraber sınıfı bulduk ve derslere girdik öğlene kadar sınıftan pek çıkmadım. Regl olduğum için fazla bişey yapamıyorum, tam gününü buluyo cidden, bu kadar ağrıyı birde her ay çekiyoruz, biz kızların işi gerçekten zorr.

Öğlen yemek yemek için yemekhaneye indik yemeğimi yerken Bircan abla yanıma geldi. O başka okulda o yüzden gecikti. Yemeğim bittiğinde Zeliş ve fadikle beraber bahçeye çıktık.

Sabahtan beri görmediğim canım arkadaşlarım murat ve Ali sonunda beni görüp yanıma gelme zahmetinde bulundular onlarla biraz sohbet ettik.

Okul bitti yurda girip çantamı koydum hazırlanıp kızlarla beraber dışarıya çıkıcaz. Üstüme siyah tişörtümü altımada gri eşofmanımı giydim. Rimel ve ruj sürdükten sonra cüzdanımı ve telefonumu alıp bahçeye indim.

Bahçede kızları beklerken uzun boylu, esmer gözlük takmış, saçları hafif dalgalı birisi " hişşştt kız topu atar mısın" diye seslendi. Ahh dalgınlıktan topu fark etmemişim topu bana seslenen çocuğa attım. Bir kaç dakika sonra kızlar geldi dışarıya çıktık gezdik, yine karnım ağrımaya başlayınca geriye döndük saat 17.43'tü yurt 20.00 da kapanıyodu.

Odama çıkıp ilaç içtim, saçlarımı toplayıp aşağıya indim  voleybol oynuyodu bi kaç kişi. Ben voleybol hastası bir insanım  ama daha fazla karnım ağrımaması için oynamicam.

Sahaya yakın bir banka oturup izlemeye başladım, biraz zaman geçtikten sonra top yanıma geldi tam alıp topu atcaktım ki benden daha önce topu isteyen çocuk benden önce davranıp topu aldı, ardında göz kırpıp sahaya geri döndü. Neydi bu şimdi.

Maç bitti herkes dağıldı bende odama çıkıp biraz dinlendim. Yemek saati gelince yemekhaneye inip yemeğimi yedim. Sonrasında etüt yaptık ve herkes odasına çıktı.

Zeliş benim odama geldi ardından fadikde geldi. Beraber biraz olanlar hakkında konuştuk. Bircan ve yasemin abla odaya girdi onlarla da konuştuk biraz. Saat 12.24 de nöbetçi hoca yoklama almak için odaya girdi, ardından  yoklamayı alıp odadan çıktı.Zelişlerde kendi yoklamalarını vermek için odalarına geçtiler.
Bende rutin işlerimi halledip uyudum.

:)))))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KARIŞIK DUYGULARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin