3 Yıl sonra.
Mezarlıktaydım.
Dünya da senin sıcaklığını tatmayalı yıllar oldu Taehyung. Yattığımız yerleri ararken gülüşlerini duyuyordum her yerde.
Gezdiğimiz yerlerden geçerken, kalbimi parçalara ayıran sana, hep sevdiğini söyledi aslında.
Belki ilk günki gibi acımıyor artık canım veya özlemiyorum. Sana nefretim yok artık, zamanla bitti her şey. Olur olmadık yerlerde ve zamanlarda, aklıma geldiğinde ne üzülüyorum ne de ağlayabiliyorum artık.
Günleri sayardım hep, artık tutmuyorum ne günleri, ne de bugünün ne olduğunu önemsiyorum.
Yoruldum biraz.
Senin üstüme bıraktığın koca bir aldatılma ve bu intiharın, ruhumda leke bıraktı.
Yıllar oldu hâlâ nasıl iyi olunur öğrenemedim.
Beni korkutan bir diğer şeyde, yüzünü hatırlayamamak, defalarca zorluyorum ama silik silik hep.Rüyalarımda da görmüyorum, görmekte istemiyorum gerçi.
Dertlerim yetti bana, bu ağırlık fazla.
Ama sen, orada alıştın mı yokluğuma?Kırgınım sana!
Vaz mı geçiyorum varlığından? Ya başkasını seversem? İnan o zaman seni hayatım boyunca "Affetmem"!
Sen yokken "Tek kişilik bir tartışmaya dönüştü yaşamım. Her şey benim içimde başlayıp bitiyor. Ve, bilirsin serçem, kozmos çiçekleri soğuktan ölürler ve ben sensiz ruhuma artık yeni bir çiçek dikmeyide ısıtmayıda ihmal ettim. 7 aylık ömrümün son günündeyim ve bu kanseri, mezarının başında, sabaha karşı donarak vermek istiyorum. Aşkımızı ölürken tamamlamak istiyorum serçem."
-son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Taekook - Suzume/Kozmos✓
Short Story"Tek kişilik bir tartışmaya dönüştü yaşamım. Her şey benim içimde başlayıp bitiyor."