4

198 27 137
                                    

Mektup

"Son konuşmalarımızı hatırlıyor musun Jungkook?

Bana ne kadar bağırdığını, seni aldattığımı düşünüp paranoyaklaştığını, sana bunları rüyanda gördüğünü ve seni aldatmadığımı defalarca söylemiştim. İnanmadın.

Gerçi bana hiç güvenip inanmamıştın, her daim sorgulardın.

Haklıydın ama, seni aldatmıştım. Beni Jimin ile duş alırken basmıştın ve o zaman ne yapacağımı karıştırıp sana doğru gelicekken birden koştun ve kaçarken aşşağıya düştün. Düşüşün yüzünden travma geçirdin ve hiç uyanmadın. Seni hasta etmiş ve sanki suçlu ben değilmişim gibi, hep seni suçlamıştım.

Üzgünüm sevgilim hakkım yoktu bunlara, sonra ise çekip gittim. Jimin ile bir daha konuşmadım, beni o günden sonra terk etmişti.

Sen şuan bu dizeleri okuyorsan eğer, arkadaşların sayesindedir. Belkide onlar okuyordur bilemem ama bir bildiğim varsa burada suçlu sen olmadın hiç.

Özür dilerim Serçem, hislerim sana karşı hep gerçekti, sonradan cehalet kapıldım ama buda sana olan sevgimin son bulduğu demekti, kalbini kırmak istemiyorum daha da. Eğer mektup elinize geçtiyse, mezarıma beklerim.

Bugün gömüleceğim demektir. Bunu istemezdim ama dayanamıyordum. Bana her daim "Serçem" derdinya, bilirsin; serçeler ağladığında ölürler. Bugünde ben ağladım. "

Taekook - Suzume/Kozmos✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin