Sau terminat și orele a ieșit și soarele și tre sa duc pe dobitocu dracului la mn acasă Ok.. sa vedem ce o sa iasă
My:Okeyy... bre copil vagabond ai motor?
Yg:Da....Dc?
My: Măcar nu ești așa vagabond.Bun prima data mergem la fosta ta casa ca să-ți luam haine.
Yg: Numi trebuie .
My: Ok atunci te muți pe strada glumesc dar nu Prea dacă te vad dezbrăcat chiar te muți pe strada.
Yg: ai vrea tu sa ma vezi dezbrăcat but Not
Today ,am hainele cu mine
Și am pornit spre casa
La jumătate de drum
Yg:Poate mergem pe la magazin
My:😤Ok
PESTE 3 MINUTE
Am ajuns la Market și nu știu cum Yoongi sa teleportat lângă raftu cu portocale
Yg: Te rog
My: Ce?
Yg: Imi ei portocale?
My:Nu
Yg:De CEE ?!!
My: Ba 5 won kg te-ai ticnit la cap?
Yg:Te rooog 🙏🏻
My: Nu
Am luat niște Ramen și am plecat acasă
Acasă
My: Ok tu vei dormi in camera prietenei mele.
Yg: Ce tu locuiești cu cineva?
My:Nu,dar aia e camera unde doarme cand facem diferite petreceri.De te atingi de ceva din camera.AI ÎNȚELES?!
Yg:Da.își da ochii peste cap
My: Încă ceva pana la ora 18:30 stai in camera ta sau unde vrei dar in sufragerie n-ai ce cauta
Yg:okk fițoaso
My: Ce?!
Yg: am spus ok
Ok dobitocu a plecat sa înceapă sesiunea de desene animate.NU MA CRITICATI CA MA UIT LA AȘA CEVA
Pov Yoongi
E ora 18:00 știu ca "doamna nu îți iau portocale" a zis sa nu ies pana la ora 18:30 da când mie foame mie foame așa ca numi pasa ce a zis fițoasa aia mai ales ca nu mi-a luat portocale imi vine sa o trag de urechi ma rog am decis sa es din camera .Ghiciți ce Maya nu tipa la mine de ce am eșit din camera .Ghiciți ce ea doarme a adormit cu masca de fata și popcornul era împrăștiat peste tot televizorul era aprins și dat pe canalul tv pentru copiiMy:Dobitocu dracului te omor.Vino aici sa îți arat o schema tu dobitocule Y...
Și atunci se oprește din vorbit in somn .Doamne fata asta vrea sa ma omoare și când doarme.Ma sperie puțin.Ma rog ma duc la Bucătărie sa imi gătesc niște Ramen .
Când imi întorc privirea și o vad pe Maya:
My:Așa deci încalci reguli chiar din prima zi.Vei spală vasele o luna.
Yg: Nu ești tu mama sau șefa mea .
My:Bine atunci te Invit sa dormi afara in noaptea asta va ploua.
Yg:Bine spăl vasele.spune și își da ochii peste cap.
Sincer a început să-mi placa băiatul asta .
Se întoarce și se duce pe canapea îl vad cu deschide laptopul mă duc sa vad ce face și il vad ca se juca ceva .Pare fericit așa ca de ce nu sa îl întreb ceva.
Eu:Yoongi.YOONGI!!
Țip dar imi dau seama ca are căștile pe urechi.Când și le-a pus?!Apăs pe tasta "R" și vad cum jocul cum se închid .Yg:FA DA TU EȘTI PROASTA!??
Eu:NU URLA LA MINE IN CASA CAT O SA STAI AICI SPUI CE ZIC EU ȘI PROSTU EȘTI TU!
Pov Yoon-gi
O vad cum sta și se uita la mine puțin speriata dar și foarte nervoasa .Are dreptate prostu sunt eu am țipat la ea ca un drac și nu a meritat sa o numesc pentru un joc...
CITEȘTI
I am not a cat🐱🐈
De TodoYoongi un băiat fără inima a ajuns sa iubească și sa vadă ca nu numai e e cel care suferă din iubire Votează dacă ești de-acord ca iubirea exista (nu dau cu hate la Stray Kids sunt niște băieți de treaba)