Aleksi:
Olli oli sitten tullu kipeeks, nyt se lojui puoliksi valveilla makkarissa ja koitti pysyä hereillä.
"Miks sä et nuku?" kysyin
"Ei nukuta, tai siis.." Olli sanoi ja yski
"Älä viiti, sä nukahat pystyyn.." sanoinOlin todella huolissani, miten flunssa ja Ollin sairaus reagoi toisiinsa. Joonas neuvo seuraamaan kuumetta ja tajunnan tasoa, jos tuli isompia muutoksia niin sairaalaan.
"Jos tuun sun viereen, nukutko sillon?" kysyin
"Tuu tänne ja testaa.." Olli sanoi
"Mä en lähe tohon, sä nukut tai en tuu ollenkaan.." sanoinKyllä lopulta annoin periksi, niin anto Ollikin. Se nukahti mun kylkeen ja tuhisi siinä. Silittelin Ollin hikistä selkää, voi mun höpönassua.
Olli:
Mulla oli ihan helvetin huono olo, jokapaikkaan koski, oli kylmä, päähän koski, mitähän vielä? Mitenkään päin ei ollu hyvä olla, taistelin todella että pysyn hereillä.
Aleksi pyöri mun luona, koitti juottaa ja syöttää mikä tuntu hullulta, mut nyt mulla ei pysyny mikään käsissä, tärinä vei voiton 6-0
"Yritä nukkuu ees vähän.." Aleksi sanoi
"Emmä pysty, sattuu liikaa.." sanoin
"Voi sua, jos mä tuun tähän? Nukut mua vasten.." Aleksi sanoi ja kömpi mun viereen."Nuku nyt.." Aleksi sanoi ja silitti mun selkää, vaan hetki kun annoin periksi ja nukahdin.
Heräsin siihen että ovikello soi ja Aleksi nousi ylös, jäin lojumaan peiton alle ja koitin kuunnella kuka tuli
"Ei se nyt mitenkään hyvin voi.." kuulin Aleksin sanovan
"Tää on jo vähän liikaa, ensin se alkaa oireilla ja sit se tulee noinki kipeeks.." kuulin Joonaksen äänen
"Liityskö nää jotenkin toisiinsa?" Aleksi kysyi
"Ei mitään hajua, koita saada Olli kuntoon.." Joonas sanoi
"Ollin pitäs kertoo jätkille, ei me voida jäädä ainoiks sen porukoiden lisäks.." Joonas sanoiEhkä mun oikeesti pitää kertoo, kunhan nyt saan itteni kuntoon ja päästään treenikselle.
Uni vei taas voiton, ei ollu mitään hajua mistään
Aleksi:
Mun huoli kasvo kokoajan mitä pidempään Olli oli kipeenä, huomasin miten huono tuolla oli olla. Se nukku nyt suurimman osan aikaa, välillä mun piti pakottaa se kävelemään vähän ja sit taas sänkyyn.
Onneks tauti ei kuitenkaan ollu mikään pitkäkestonen, vajaa kaks viikkoa ja Olli oli taas iskussa.
Tommi oli lähteny käymään Oulussa hoitamaan asioitaan, me täällä Helsingissä koitettiin taas saada rytmistä kiinni.
Pari päivää myöhemmin oltiin treeniksellä ja Tommi palannut Helsinkiin, oli tarkotus saada sinkun pohja valmiiksi ja lähtee työstää sitä.
Olli ja Joonas jutteli sohvalla, itse koitin saada mun ohjelmaa toimimaan, yllätys Joel nukku toisella sohvalla ja Niko kolisi keittiössä Tommi kanssa.
Samaan aikaan rauhallinen ja levoton meininki. Mulla oli aavistus mistä Olli ja Joonas jutteli, tai kyllä mä tiesin. Oltiin sovittu että Olli kertoo sen sairaudesta ja sen jälkeen muut pieneen testiin, miten kukkin reagoi jos Olli äkisti oireilee, kuka huomaa ensin.
"Tota, miten ois eka vaikka basso?" huudahdin että sain huomion
"Jees, mä pistän haisemaan.." Olli sanoi ja otti basson
"Sit kitarat ja rummut.." jatkoin
"Sit ruokatauko.." Joonas sanoi
"Katotaan mitä muuta saadaan tehtyä.." sanoinMeni useampi tunti ennen kun lopetettiin, nyt alettiin hiljalleen lähtee kotia kohti, tosin viivyttelin hetken ennen kun kuittasin työpäivän tehdyksi.
Nyt oli Ollin vuoro kertoo sen salaisuus.
... ... ...
Noniin, sun vuoro Olli!
505 sanaa!
Pöh, jotain luettavaa ennen Allun liveä! ;)
19-21, Twich live <3
YOU ARE READING
Beat Of Heart [Olli & Aleksi] (5) [VALMIS] ✔️
FanfictionOlli on pienestä pitäen sairastanut salattua sydänsairautta, josta on ollut hyvin vähän harmia aikuisiällä, nyt sairaus alkaa jälleen oireilla. Joonas on ainoa joka tietää mistä on kyse, Joonas on se joka on ollu Ollin tukena ja auttanu tarvittaess...