I Love My Boss part-1

81 6 0
                                    

Thuhma nei duh lo mai ang.Khawngah tak a min chhiar Awh sak tuin ka ngei a cheu.Ziak tan nghal mawp mawp ang.

Gaeul POV: Zinga ka harh chiah chu ka parda kar atang a nizung lo lut chuan ka mit ah tak minlo chhuna, kapi chun ka-naute lotho taw rawh office i tlai ang a rawn ti lang lang a.

Ka hming chu Kim Ga-Eul a ni a, ka naupan lai in kanu leh pa car accident ah an thi a, ka tet-te a tang in kapi in min en kawl a , kapi hi ka chhungkaw neihchhun a ni a kapi hahdam taka a awm theih na college ka zawh rualin hna ka zawng nghal a, vanneih a vanneih a siam in company lian tak pakhatah hna ka hmu hlau a, vawihin hi ka hna ka zawm ni a ni tih ka hrechhuak a, hmangmawh tak in ka tho chhuak nghal a, inbualfai sawk sawkin ka in saim a, ka room atang a ka chhuah chuan kapi chuan tukchhuan ei phawt la i kaldawn nia a rawnti nghal a 'awle' tipah chuan ka thuthla nghal a, kapi ka kal tihpalh in ka tlan chhuak nghal a, office ka thel chuan vawin atang a han zawmve tur tho te nen chuan kan huphurh zia leh ka phut tawh si zia te kan sawi nawk nawk hlawm a, (ka thiannu) Minji alo then rual chuan lift a rawn in hawng ve nghal a, Kan luh ruan chuan Minji chuan 'kava tlai teuh ve tih pahin a rawn khi vur vur a, Lia chuan kan CEO hi a chhelo lutuk an ti tih vel chu a rawn nghal a, Joshua chuan nui vur vur Chung hian kei ai chuan a tha awm chunglo em mai tiraw Gaeul a rawn ti vat a, Minji chuan nui uar uar Chuang hian Hong Jisoo (Joshua hmingpum aw) i chhe e a rawn ti vat a, an in hnial bawrh bawrh lai chuan kan hnathawhna hmun tur chu kan thleng a.

Senior pakhat chuan thu rawn sawi in keini thawk thar ho chu senior pakhat in min ho tur thu leh team khat Kan nih tur thu min rawn hrilh a, tunge kan min ho tu tur chu niang tia ka phun sep sep lai chuan "Chibai vek u ti ri chua ka hre thut a" âw lo chhun na lam kan han hawi chuan tlangval sangtha thlerh thlawrh tak hi nuisance hian alo ding a, Minji chuan *Senior* a ti thrawta chu tlangval chuan Minji ilo dam maw a rawnti a, Minji chu phawk deuh a lameng chung hian "Aw" a ti sup a, kei thung chuan Minji Beng bul ah tunge a Kati sar sar a.Tlangval chuan kathusawi chu alo hrepah a niang *Aw!* Ka hming kalo sawilo a nimaw tihpalh in ka hming chu Jeon Jungkook a nia a tih pahin thadeuh in Kan thawkho dawn nia a ti zui zat a.

*Skip*

Tlai Kan ban chuan *Senior-a* chuan kan team thar lawmnan zanriah kan eichuak dawn mi keiman ka tum vek ang atih chuan ka thiante chu an phut em em a, ke chu kalo kalvelo maiang ka tih chuan Minji chuan kan vawiin Kan kal vek tur, tiraw *Senior* (Senior kan tih hi JK kha aw) a ti vat a Senior-a chuan *Aw* kal vek tur arawn tive nghal zat a ka hnial hneh ngangloh a vang chuan kapi bulah zanriah ka eichhuh tur thu ka hrilh nghal a.

Office atang a ka chuak nghal a, Minji chuan *Senior* khawiha nge Kan eiang a tih chuan, sawlai lok ah sawn tui deuh a an siamna ka hria lawma a tia. Minji bawk chuan kan lawme *Senior* a ti a midang pawh chuan lawmthu ka sawi ve nghal sap sap a.

Zanriah kan ei zawh chuan No dawmho ang u aw tihpahin *Senior-a* bawk chuan beer leh soju a lam nghal zat a, keimah kape vekang mahse senior min ti tawh lo in JK/Jungkook min ti tawh dawn nia tawk ho vek , thian vek a lawm kan nih a ti nghal zat a, *Awle!* tihpah in Joshua chuan kan lawme a rawn ti lang lang a, DK chuan Ni rawn chawikang va pah in ka team tan a ran tihve nghal a cheers sap sap pah in Kan no chu ka tlak nghal sap sap a.

Kanin zawh chuan ka rui lutuk chu ka tlulo chauh a JK(tun atang chuan JK Kan ti tawh ang) chuan thlah i ngai em a rawn ti a kei chuan taxi kala a nga kahaw thei mai ang tihpah in ka chhuak nghal a motor loding chu taxi a ningei a ka hriat avang in ka lut nghal a.

Jay POV: In lam pan a ka haw chu traffic zamah Kan tang a, kan din lai chuan nula pakhat hi rui deuh tak chung hian motor-ah a rawn thulut a, an in awm a a sawizawh rual chuan a chatthla nghal a, drive bulah chuan anin a sawina lam chu pan phawt turin ka hrilh a, ka darah rawh hutthlak pah chuan a phun nuah nuaha a thusawi ka ngaihthlak chian chuan nu pa khawah nge in awm ati mawl mawl a, anin a kan thlah haw hnu chuan inlam panin kan tlanhaw leh ta nghal a.

*Skip*

Zinga office ka thlen chuan nizan lam a nula pakhat ka motor a ran lut ringawt kha alo awm ve reng a, ka secretary chuan swn hosaw hnathawk Kan laktha ho an nih thu leh Mr.Jeon (JK aw) hnuaiah an awm an nih thu a sawi ngha a, ka secretary bulah chuan chungho profile chu mirawh pe tuin ka hrilh a ka office ah ka lut zui nghal a.

Gaeul POV: Zinga ka harh chuan ka khumah kalo mu reng tawh a, engtin nge ka thlen tih ngaihtuah nauh nauh chung in ka tho chhuak nghal a.

*Skip*

Office ka theln chuan Lia chuan *Morning* alo ti vat a, morning le ka tih let chuan Lia bawk chuan vawinah ka CEO alo ho dawn a tih leh nghal vat a, Minji chuan kan CEO chu kavan hmu chak tawh tak alo ti vat a, Joshua leh DK chuan in ler hladwm lutuk anlo tu hluk a, kei thung chu kalo nui hak hak a.

Kan CEO alo thle chuan chibai kalo bukvat a, kan lam a rawn hawi chuan kan CEO chuan min en vung vungin ka hriat a, ka zam kher mai, a office-a a luh hnu chuan ka thaw hak a, DK chuan Gaeul chu kan CEO chuan a enduh hle mai che a rawn tu vat a Minji pawh chuan nanghi chu i luck bik nawt mai kan CEO meuh pawn a en vung vung che nia a rawn tive vat a, awi awmlo tih pah chuan hnalam chu kan khawih zui leh nghal sang sang a.

Hemin theing hi nirih mi se, a vawikhat na ani bawk a, in duhzawng a nihleh nihloh te inlo sawi ve dawn nia, duhthu ala salo viau anga theih top kalo chhuah zel dawn nia.😇

I Love My Boss Where stories live. Discover now