Thuhman nei duah lo ang aw.
Ziaktan nghal mawlh mawlh ang.Hna kanthawh mawlh mawlh lai chuan Mr.Jeon chu alo kal a, Gaeul a ranglam in design thar neih kan ngai nakip lamah meating ah phochhuah hman a ngai, incharge ah ka dah che nia a rawn ti hngal bawrh bawrh a, awle sir ka tih chuan sir min tih suh JK/Jungkook min ti rawh a ti leh a *Awle* Mr.Jeon ka tih leh chuan ivan nghal reuh ve tih pah chuan nui vur vur in a kal ta deih a. Lia chuan i hlauh loh hmel hle mai a rawn ti chuan, eng vang kalo ti ha a, Joshua chuan Lia khanu khan tumah a hlaulo a rawn ti nghal vat a, DK pawh chuan dik chiah mipa tur hmeichhia ah a piang a niang a rawn ti veleh nghal zat a. In tawngthei lutuk mipa ve si ka tih chuan i nihna ka sawi ringawt a lom anlo tileh than a, kan hnia paih velo engkim ah hisn anni pahnih hichu anlo bik leh vek zel.
Incchung lam ah phone hmang turin ka chho a, kapi bia in hnala a kan buai deuh tur thu leh ka hawtlai ka rinthu vel ka hrilh zawh chuan phawni ka dah a, meimi chhing vang vang pah a boruak ka hi zawh chuan inhnuai lama chhuk tuin ka inher a, ka hnunglam ah chuan kan CEO hi alo ding reng mai a, Miss.Gaeul enge i tih a a ran tih chuan phawn ka hmang lok a ka chhuak leh dawn chiah tih pah chibai ka buk a inhnuau lam pam in ka tlan thla nghal a, kan CEO in ka hming a hria chu mak kati hle a mahse a hnuaia thawk techu min hria angchu tin ka thutna la chu kapan leh ta nghal a.
Jay POV: Inchu lama inti thawve tura ka chho chu inchu zawlai ah chuan hmanzan a ka nula hmuh tho kha alo awm a phone a hmang niawm tak a ni, taka a profile ah khan Kim Ga-Eul a in ti tak tihve ka ngaihtu lai chuan alo hawi thut chu min hmu thu a mak a ti niang a ding reng a ka biak phei chuan mak ati lutuk chu minchhag nak nawk a inhnuai lam pan in a tan chhuk nghal deih a, a chetdan naupang chhia lutuk chuan minti nui suk a.
Chutia a chanchin ringawt kalo ngaihtuah lai chuan ka phone ri in min ti harh a kahan en chuan Jake alo ni a kahan lak chuan Jungwon zawk chuan unaupa i dam maw a ran ti nghal a , aw dame khawng Jake ka tih chuan a in busl lawk alo chhuak trep ang khawah nge in awm a a rawn ti leh nghal bawrh bawrh a, office inchu zawl ah ka awmthu te ka hrilh chuan a nawm dan kha a tih zawh rual chuan e hei Jake pawh alo chhuak aa ti leh nghal vat a, Jake chuan Jay i tha maw ka-patea a dam em a rawn tih chuan aw dam e nangni zawk tiin ka chhanglet a.(Jake leh Jungwon te hi ka tet a tang a ka thiante ani a kan pu te atang tawh a chhungkaw thian ka ni)Engtik ah nge inrawn hawdawn ka tih chuan naktuk ah niang Jungwon chuan a ram ti vat a, Jake chuan ka-patea Birthday a hnai tawh sia ka pa in lo haw ru a rawn tia a rawn tive leh a, kei chuan awle airport ah kalo hruai dawn chei nia ka tih chuan Jungwon bawk chuan minlo hruailoh vaih motor te kha i rawn tir leh ngawt a nge a rawn ti leh ngaha a, awleh kalo hruai angcheu ka tih chuan minraw hruai loh chuan i chaklo ang tih pah in kan in biakna chu ka titawp thei hram a.
*Skip*
Tlailam a nih chuan ka office atang in ka chhuak a hnathawk tamzawk chu alo haw tawh a mahse Miss.Gaeul chu ala buaihmel khawp mai a computer alo bih ngat ngat a, biak pawh be chuanglo chuan kan chhuahsan ta mia a.
Ka car a kan luh rual chuan ka assistant chuan kapu naktu chu kalo kal hmanlo ang ka nupuiin nau a nei dawna a rawn ti nghal a, awle mahse i aiaw rih tur ila zawng daen nia ka tive mai baek a.Gaeul POV: Tlailam ah pawh chuan kala busi viau mai a midang chu an haw deuh vek tawh a, ka hnathawh ringawt ka buaipui vangnge ka zawh a sana kahan em meuh chuan zan dar9 alo ri der tawh a intifel sawk sawk in ka chhuak zui ve nghal a, in ka thlen chuan thil pawh ei tawhlo in ka inti fai a khumah ka let nghal top a, ka muhil suar suar tawh ang tih ah chuan ka phone ri hian mi ti har leh a kahan en chu Mr.Jeon hi alo nia, ka pick chuan Gaeul naktuk team meating na ah chuan i ai kalo awh mai ang file te kha minlo thawn dawn nia a rawn tia, ting ka tih chuan kan CEO assistant khan tihtu pawimawh a neih a nang in naktuk atan chawlh a la a naktuk chu kan CEO assistant ah i tan ang a tih chuan, midang an awmlo mi ka ti vat a, nangmah kah Mr.Park an(Jay assistant kha aw) a rawn thlang che a, a rawn tih leh chuna awle kati zawi raih a, phon chua kan dah tan ka phurlo nge mai.
*Skip*
Zinga nih chuan phurlo deuh in ka tho chhuak a ka insiam zawh hnu chuan kapi in tukchhuan alo siam chu ka ei leh sawk sawk a, kapi chuan iva hmanhmawh ve a tih chuan, nian kan CEO assistant ah vain chhung ka tan a ngai dawn a kati ve maia kapi chuan thaduh in hna i thawk dawn nia a thih leh chuan ka chhuahsan ta nghal a.
Ka phone atang a location awmn minlo thon ka thlen chuan kan CEO hi kan Chairman fapa a ni tih ka hreve chiah a, kan CEO alo chhuah chuan airport lam ah kan kal hmasa ang a tih chuan enge ka tihdawn a kalo ti vat a, thil pawimawh tih zawng in min chhang, car chu ka khalh a airport lam chu kan pan nghal a. Airport kan thlen chuan thlawhna hi alo trum chiah a reilote kan nghah chuan anlo chhuak samg sang a tlangval chhelo deuh pahnih anlo chhuah chuan pakhat zawk chuan Jay-hyeung a rawn ti vata a rawn tlanphe a a rawn kuah nghal chiam chiam a, an hnung a ngawireng ka ka ding chu min hmu thut a chupa thi chuan i bialnu ila hruai lo ava hmeltha ve a tileh nghal bawrh bawrh a, Mr.Jay chuan nilo tih bak eng lam mah a sawi zuilo pakhat zawk chu a be nghal deih a. anin biak mawlh mawlh zawh chuang car lam kan pan a khalh ka tum chuan ahma mi zawk tho khan mipa pathum kan awmlai a hmeichhe in lo khalh chu tih pah in driver seat ah chuan a lut tharh a lehlam ah khan lut rawh hyeung te hi cgu a hnung ah thu rawhse tih pah in a tan chhuak zui nghal a.
Hemi thleng hi nileh rih phawt se, kan theih tawp kan chhuah a zantin up kan tum dawn nia. A tawp thleng a min chhiar sak avang in lawmthu ka sawi a ni hman nuam mangtha muttui leh vek ule.❤️😇
YOU ARE READING
I Love My Boss
RomanceStory hi thu deuh tih ka tumlo a part 10 vel thleng ka ti phawt a nga in duh dan a zir in ka ziak chhun zawm dan nia. Vawikhat ka ziah na a nia induhthu a samlo maithei a, induhthu a samlo lai ye min hrilh thin dan nia, a thei chin chin ah in siam t...