1.

48 4 15
                                    

„Ranboo! Já tě příště zabiju!" zařval na mě Tubbo přes discord. „Tak to bych chtěl vidět." Zasmál jsem se když se mi na obrazovce objevil na obrazovce nápis na znamení toho, že jsem vyhrál hru. „Zítra na tvým narozeninovým streamu uvidíš." řekl uraženě Tubbo. Ajo vlatně! Zítra je ten narozeninovej stream! Máme začít streamovat v deset ráno. Tak počkat kolik je teď hodin?!

Podíval jsem se na hodiny. 1:36. Tak pokud zítra vstanu, tak budu mít dvojnásobnou oslavu. „Zítra to nevyhraje ani jeden z nás pokud nepůjdeme hned spát." řekl jsem v klidu. „Jak to myslíš? Vždyť je teprve-" tubbo se zaseknul. Jako by zkameněl, nebo se prostě zaseknul v čase.

„Dobrou noc!" Vyhrkl tak po asi dvou minutách a ukončil hovor. Nepřemýšlel jsem nad tím a šel si udělat hygienu a převléct se do spacího. Usnul jsem docela rychle.

Stál jsem uprostřed ničeho. Jen přede mnou stála zvláštní stavba, dá-li se tomu tak říkat. Vypadalo to jako minecraftový nether portal. Rozhlédnul jsem se kolem sebe. Nic jiného tady nebylo. Zavřel jsem oči a vstoupil do portálu. Vzduch kolem mě se začal vlnit. Byl to zvláštní pocit, ale měl jsem pocit že už jsem to někdy zažil. Vzduch se přestal vlnit. Otevřel jsem oči. Nebyl jsem jak jsem očekával v netheru. Byl jsem v endu.

Přišel ke mě jeden z endermanů a začal na mě mluvit endermanštinou. Bylo to zvláštní, ale rozuměl jsem mu. Poznal jsem, že nemluví anglicky, ale já mu z nějakého důvodu prostě rozuměl. Ten enderman se mi představil. Prý že se jmenuje Dave (Lepší jméno mě nenapadlo:( ). Z ničeho nic se mi zakoukal do očí.  A zmizel.  Všechno okolo mě se začalo postupně vytrácet. A pak jsem tady zbyl jenom já. Začal jsem se pomalu propadat do voidu.

Probudil jsem se s rychlejším tepem. Nebyl jsem k smrti vystrašený, ale vystrašený, to jo.  Vzal jsem si do ruky mobil. 9:27. Tak to je ideální čas na to vstát. Vstal jsem, udělal si hygienu, převlékl se a nasnídal. Když jsem se vrátil do pokoje, začal mi zvonit mobil. Tubbo. „Ahoj! Jdeme udělat ten stream?" Zeptal se mě po telefonu Tubbo. „Jo, jo můžeme" podíval jsem se na hodiny. Za dvě minuty deset. Perfektní. „Začínáme v deset." Tubbo se neozval a z toho šlo usoudit jen jediné. „Ty jsi kývnul?"

„Mhm!" Řekl, jako kdyby právě zachránil celý vesmír. 10:00. Hodil jsem na obrazovku starting soon. Když už se koukalo docela dost lidí, rozhodli jsme se začít. Tedy já se rozhodl začít. Zdravil jsem se s lidmi a odpověděl na nějaké otázky v chatu. Začali jsme hrát.

Time skip

„Už je sedm večer. Čas ukončit stream!" Podíval jse se letmo do chatu a zahlédl tam Tommyho. „Nemůže me pokračovat Tommy, už jsme streamovali 9 hodin. Ale co už, mějte hezký den/noc, nebo cokoliv u vás je!" Zamávla jsem do kamerky a vypnul stream.

„Tak co, ty náš oslavenče, jak sis užil stream?" Zeptal se mě Toby. „Můžu jít spát?" Odpověděl jsem otázkou. On se jen zasmál, čímž mi dal jasnou odpověď. „Díky" poděkoval jsem za "odpověď", vypl hovor a šel si lehnout do postele.

Cinkl mi mobil. Podíval jsem se na něj. Zpráva od Tubba. Klikl jsem na zprávu a ta se automaticky otevřela. Odkaz. Rozklikl jsem tedy i odkaz.. byl tam vyfocený nějaký kus starého papíru. Popisek byl "Pokud to zkusíte, nejde to vrátit." Podíval jsem se na ten papír na fotce. Byly na něm runy.

Pochybuji, že by to někdo luštil, jen aby ty zkusil. Podíval jsem se na ty runy ještě jednou. To nebyly runy, byla to endermanština. Zase. Začal jsem si to podvědomě číst. Stálo tam mnoho zajímavých věcí. Sám jsem nechápal, jak to čtu, ale četl jsem. Jednu část jsem ale musel přečíst nahlas.

„⟒⋏⎅⟒⍀⋔⏃⋏ ⋔⏃☌⟟☊ ⏃⋏⎅ ⋔⏃☌⟟☊ ⍜⎎ ⏁⊑⟒ ⟒⋏⎅, ⋔⏃☍⟒ ⋔⟒ ⏃⋏ ⟒⋏⎅⟒⍀⋔⏃⋏. ⏁⊑⟒ ⟒⋏⎅⟒⍀⋔⏃⋏ ⏁⊑⏃⏁ ⍙⟟⌰⌰ ⟒⎐⟒⍀⊬ ⋏⟟☌⊑⏁ ☊⊑⏃⋏☌⟒, ⏃⋏⎅ ⏁⊑⟒ ⍜⋏⌰⊬ ⍜⋏⟒ ⍜⋏ ⟒⏃⍀⏁⊑ ⍙⊑⍜ ⟟⌇ ⌰⟟☍⟒ ⏁⊑⏃⏁. ⟟'⋔ ⏁⊑⟒ ⍜⋏⟒ ⋏⏃⋔⟒⎅ ⍀⏃⋏⏚⍜⍜."

(Překlad do angličtiny[na češtinu použijte překladač, na tohle už jsem moc líná]: „Enderman magic and magic of the end, make me an enderman. The enderman that will every night change, and the only one on earth who is like that. I'm the one named Ranboo.")

Byla to náhodná slova ale ranboo je řekl na hlas. Po tom co je dočetl, se mu zatočila hlava a on upadl do krátkého bezvědomí.
————————————————————-
Word count: 696 slov

Tak, tady to teda utnu. Doufám že se první kapča líbí. Je možný že dneska vyjde ještě jedna, ale nevím. Tak mějte hezký den/noc, a nebo cokoli co máte.

-Naty

Co se to se mnou děje| Ranboo ff |Kde žijí příběhy. Začni objevovat