2.

50 6 2
                                    

"KDO MI VZAL MŮJ PODEPSANEJ PUDINK?!" zakřičel hned po ránu Minho přez celou budovu. "Nemám nejmenší tušení" řekl Han s úšklebkem, olizovajíc lžíci s pudinkem. "BYL PODEPSANEJ".

"Proč tu proboha, takhle po ránu řvete?!" Řekl rozespale Hyunjin.
"SEŽRAL MI PODEPSANEJ PUDINK"
"žádný podpis jsem neviděl" odvětil mladší. Minho už byl připravenej mu dát pěstí a kdyby nepřišel Chan s tím, že se ve městě, objevilo jakési monstrum, vážně by mu i pěstí dal.

"Tohle monstrum je ale jiné...než ty co jsme zabíjeli doposud. Dávejte si pozor." Rekl Chan a všichni se rozešli k vozidlům.

"Chane? Jak jako že je to monstrum jiné? Jako silnější?" Ozval se Jeongin do vysílačky. "Silnější rozhodně taky, ale bojuje jinak než ty ostatní, údajně používá jakýsi jed, který vás do pár hodin zabije a je o dost věští nez ostatní" odpověď Chan.
Chan byl velitel týmu, proto vše věděl většinou první.

"A jaký je plán?" Ozval se Changbin
"Jed vypouští z osmi chapadel, která ma na zádech, každý chytí jedno a jeden z nás propláchne jeho slabý bod, což je na čele. Jedno chapadlo držet nebudeme protože je nás osm stejně jako chapadel a někdo to monstrum musí zabít, chapadla se během 20 sekund regenerují, a jsou neskutečně silná, takže si musíme dávat bacha, hlavně na to, které nikdo držet nebude. Minho, ty ho zabiješ" Vysvětlil Chan a obrátil se na Minha. Han trochu žárlil, že Minho ho bude moct dodělat a on jen bude držet blbí chapadlo.

"Tak jo, Minho, zabav ho a mi ho nenápadně chytíme". Každý chytl jedno chapadlo pomocí speciálního lana a Chan dal povel at Minho zaútočí na slabinu na čele. Minho se schoval a monstrum bylo zmatené. Minho se rozběhl z vyšší budovy a skočil na jeho hlavu. Han, i přes to, že ho neměl rád, o něj měl strach, možná ještě větší než ostatní. Vyděšeně na Minha koukal jak se opatrně blíží k slabému bodů. Najednou ucítil pár kapek čeho si co na něj dopadlo.

Minho úspěšně trefil bod a monstrum padlo, stejně jako Han...

341 slov

Zdravím! Doufám, že se vám tato kapitola líbila, nebojte za chvíli se to víc rozjede a budu se snažit dělat delší kapitoly ;] omlouvám se za chyby a překlepy.

Budu rád za každé ohlasy a komentáře!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 21, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

From Enemies To LoversKde žijí příběhy. Začni objevovat