1. ilk ve son bölüm

24 5 7
                                    

Merhaba sevgili okurum ! Ya da hiç olmayan okurum belkide hiç kimse okumayacak ama ben bu kitapı yazarken çok iyi hiss ettim . Neden son bahar ? Neden diğer mevsimler deilde neden son baharı seviyorum onu anlatıcam . Umarım size son bahar mevsimin tüm güzelliklerini anlata bilirim. Çoğu insan yaz ve kış mevsimlerini seviodur hatta ilk baharı bile sevenler çoktur . Son baharı seven insanlar ise çok azdır ve bu insanlar ruhu incinmiş insanlardır. Mesela ağaçların yaprakları sararmaya başlar ve ardından dökülürler aynı zaman geçtikce ruhumuzun ölmesi gibi . Ağaç bedenimiz yapraklar ise ruhumuz ruhumuz . Zaman geçtikce ölür ama bedenimiz kalır sonra ise her gecenin gündüzü olduğu gibi bu gecenin de gündüzü oluyor ilk bahar gelio yaralarımızı saran biri gelio ruhumuzu iyileştirio ve her gecenin gündüzü olduğu gibi her gündüzünde bir gecesi vardır ve son bahar gelio yatalarımızı saran insan gidio ne kadar gitmiceğine dair söz versede gidio ve yeniden ruhumuz inciniyor hayata küsyüoruz . Yeniden ilk bahar gelio ve yeniden biri yaralarımızı sarı gitmez diyoruz ama o da gidiyor . Ve bu yıllarca devam edio ve bi şekilde ölüyoruz biri bir oduncu tarafından yani oduncu baltayla bizim yaşamımıza son verio tıpkı şöyle biri sizi bıçaklayıp öldürüyor, birimiz ise susuzluktan ölüyoruz su ise tıpkı sevgi gibidir sevgisizlikten ölüyoruz hiç kimseden sevgi , ilgi görmüyoruz ve böylelikle kuruyup yani yaşlanıp ölüyoruz.

İğne yapraklı ağaçlara çok özeniyorum ve çok kıskanıyorum yapraklarımı dökmüyolar yani ruhları incinmiyor. Evet hayatta bazı kişiler çok şanslıdır onları sevecek değer verecek ailesi vardır . Benim ailem var ama beni sevecek ailem yok aksine çocukluğumu mahv eden ailem var. Ailem yüzünden çocukluk hayalkm olan meslekte çalışamicam . Şimdi söyliceksiniz "çocukluk hayalin olan meslekde çalışmamak çocukluğunu mahv etmez" ama daha bi çok şey yaşadım hikayemi bilmiyorsunuz bu yüzden ön yargılı olmasanız mutlu olurum.

Son baharda gündüzler kısalıo geceler ise uzanıyor bunu her kes biliyodur . Tıpkı çocukluğun mahv edildikten sonra geceleri uyuyamıyorsun ve geceler senin için uzanıyor. Tüm gece gelecek kaygılarıyla ve yaşamını sorgulamakla sabahlıyorsun.

Son baharın en sevdiğim yanlarından biri yağmurdur . Çoğu kişi yağmur yağdığında kendine yağmurdan ıslanmayacağı bir yer arıyo ama ben ruhumu yağmura teslim ediyorum . Sanki yağmur içimdeki yangını söndürüyor ya da kendimi kandırıyorum böyle...

Son bahar kış ile yaz mevsimleri arasındaki bir mevsimdir . Tıpkı hayatımızın bir evreni oluyor ne üzgün ne de mutlu hiss etiğimiz . Duygularımızı gömdüğümüz artık hiç bi şey hiss etmediğimiz bir evreni oluyor hayatımızın .

Neden diğerleri gibi yazı sevmediğimi çok merak ediyorsunuz dimi tüm çocuklar çok sevio yazı okullar tatil oluyor . Benim en nefret ettiğim mevsim yaz evet doğru duydunuz . Nedenmi intihara meyili birisiyim ve hep sinirlendiğimde sinirimi sevdiklerimden çıkarıcam diye ödüm kopuyor . Sinirlerimi kontrol edemiyorum sinirimi sevdiklerimden çıkarıyorum ve bu beni çok üzüyor . Diğer kızlar gibi saçımı kesmek bana iyi gelmiyor ve bende her şeyin sinirini kendimden çıkarıyorum bu bana iyi hiss ettiriyor ya da kendimi kandırmanın bir yolu işte . Neyse konumuz yazdı yazda biyerlerimi kesemiyorum çünki kısa kollu giydiğim için annem kolumdaki yaraları göre bilir . Bu yüzden nefret ediyorum yazdan .

Kitapımı okuduunuz için çok teşekkür ederim ! Belkide hiç kimse okumicak ama yinede belki biri okur . Yazım yanlışı yaptıysam çok özür dilerim . Sizi çok seviyorum sevgili okurlarım . İyi ki varsınız . Kısa bir kitap oldu biliyorum ama bence iyide değil idare eder işte. Yeni bi kitapla görüşme dileğiyle🤗❤️...

Son Bahar ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin