1

97 9 7
                                    


Kyujin

Yine bir okul günüydü. Yoruldum ulan okula gitmekten. Okulumuz 3 katlı bir liseydi. Okula geç kalmak üzereyedim koşar adımlarla okula yürüyordum.

...

Okula varmıştım. Geç kalmıştım artık sınıfa koşarak çıkıyordum. Sınıfım 2. Kattaydı. Merdivende bir kızla çarpıştım.

Kyujin: Özür dilerimm

#####: Sorun değil sonra görüşürüz.

Kızın yüzünü görmedim ancak benden kısaydı. Kız koşarak aşağı iniyordu ben ise kala kalmıştım. Sonra görüşürüz derken ne demek istiyordu. Ayrıca bu kızı önceden hiç okulda görmemiştim sanırım yeniydi. Neyse bunu düşünmenin sırası değil. Merdivenleri 2'şer, 3'er çıkmaya başladım. Sonunda sınıfımın önündeydim. Ders geometrici Yoongi Hoca'nın dı. Bana asla kızmazdı. Kısacası en sevdiği öğrencisi ben bile olabilirdim. Kapıyı tıklattım ve içeriye girdim. Geç kaldığım için özür diledim ve yerime oturdum...

Jiwoo

Okula yeni kayıt olmuştum. Sınıfımı bilmediğim için etrafta öylesine koşturuyordum. Okula zaten geç kalmıştım. Üstüne sınıfımı da bulamıyordum. Etrafta öylesine koştururken bir kız koşa koşa okula girdi ve çarpıştık. Ben panik olmuştum kız hemen özür diledi ve koşarak yukarı çıktı. Ben kala kaldım sanki suçlusu oymuş gibi özür diledi. Bende sorun değil demekle yetinmiştim. Ayrıca salak gibi sonra görüşürüz demiştim. Kızın yüzü aynı kediye benziyordu. Çok zayıf olmasına rağmen dolgun yanakları, küçük gözleri, minik burnu aynı kediyi andırıyordu. Çok güzel biriydi, benden de uzundu.

En sonunda bir hizmetliye sınıfımı sorup nerede olduğunu öğrendim. 2. Kattaydı. Yukarı çıktım ders geometriymiş kapıyı tıklattım ve içeri girdim ve o kızı gördüm...

Love me like this-Nmixx
Roller coaster-Nmixx

White&Black- kyuwoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin