Jiwoo
Ben direk şok olmuştum o kızı görünce. Hoca sanki beni bekliyormuş gibi konuşmaya başladı.
Yoongi: Evet çocuklar yeni arkadaşınız. Kendini tanıtabilirsin
Jiwoo: M-Merhaba ben Kim Jiwoo tanıştığımıza memnun oldum.
Yoongi: Ben Yoongi Hoca geometri hocasıyım.
Yoongi: Kyujin'in yanına geçebilirsin 2. Sıra en arkanın bir önü.
Neee o kızın yanına geçiyordum. Kızın adı Kyujin'miş. Yavaş adımlarla yanına gidiyordum. Yüzüme çok şirin bir şekilde gülümsüyordu. Bende ona gülümsedim. Gülümserken de kediye benziyordu. Yanına geçtim oturdum. Umarım beni tanımamıştır...
Kyujin
Yoongi Hoca yeni bir öğrenciden bahsediyordu. Acaba nasıl biriydi. Umarım kızdır. Hoca konuşurken kapı tıklatıldı, içeri biri girdi. Sanırım hocanın bahsettiği öğrenci buydu çünkü önceden sınıfta görmemiştim.
...
Kızın adı Jiwoo'ymuş çok güzeldi yavru köpeklere benziyordu. Büyük gözleri dolgun dudakları minicik burnu. Benden kısa bir kızdı adeta minicikti. Onunla tanışmak istiyordum. Şans bana güldü ve Yoongi Hoca Jiwoo'yu benim yanıma oturtu. Yanıma gelirken çekine çekine, ağır adımlarla geliyordu. Sanırım çekingen biriydi. Çok tatlı yürüyordu. Ben en sıcak gülümsememle yüzüne güldüm o da karşılık verdi çok güzel bir gülümsemesi vardı. Adeta aşık olmuştum...