"Hatırlıyor musun minik kızım? hep en iyisi olacağın konusunda söz vermiştin.Unuttun mu?Benim gibi olmayacaktın,kimseye boyun eğmeyecektin.Hep en iyisi olucaktın.Belli ki unutmuşsun.Abine benzemişsin"
Çığlık atarak uyandığımda aklımda kalan tek şey babamın sözleriydi.Abin demişti ama ben kendimi bildim bileli sadece kız kardeşim vardı.
Güneş yeni doğuyordu.Nedenini bilmeksizin küçüklüğümden beri gün doğumunu çok severdim.Yeni bir günün,yeni bir hayatın bembeyaz bir sayfası olarak kabul ederdim.Dün bahçıvanın ölümünden sonra pek birşey yapmamış geri kalan tüm günümü kütüphanede ve yeni odamda geçirmiştim.Bu oda eski odamdan daha iyiydi.Her yeri gümüş desenlerle kaplı mobilyalar,fil dişi renginde duvarlar ve geniş penceresi dikkat çekiyordu.
Uzandigim yataktan kalktim, pencerenin yanına gittim.Karsimda öyle bir manzara vardı kı beni çocukluğuma götürdü.
"Çok güzel değil mi abla?"Kıpırdamadan gökyüzünü izliyordu.
"Hm hm" sesim agladığım için boğuk çıkıyordu."Geçecek abla merak etme bizde mutlu olucaz"Yavaşça kafamı gömdüğüm dizlerimin arasından çıkardım.Ona baktım.Kırık dökük dişleriyle bana gülümsüyordu.6 yaşında olmasına rağmen çok olgundu."Umarım Laura,umarım"
"Sence babam olucucekmi?" öyle ani sormuştu ki afallamıştim.Devam etti
"Annemin onu öldürmesiden korkuyorum, babamı aldattığı adamla evlenmek için herşeyi yapar o"Pencereden ayrılıp üzerimi değiştirdim.Sade,mint yeşili bir elbise giydim.Saçlarimi arkadan topladım.Elbisemin eteğini tutarak merdivenlerden aşağıya koştum.Ama muhafız beni durdurdu.Biraz hava alacağımı,uzaklaşmayacağımı söyledim.Yanima bir asker vermek istedi ama reddettim.Onlarca teklif sundu.Sonunda verdiği kılıcı kabul ettim.Hızlı adımlarla saraydan uzaklaştım.Kucukken hep gittiğim o tepeye gittim.Ordan manzara ne kadar iyi görünse de benim için önemli olan manzarası değil bana hatırlattıklariydi.Tepenin yanına geldim de orda oturan birini gördüm.Dizlerini kendine çekmiş yukarıya bakıyordu.Benim varlığımı hissettiğinde kafasını bana doğru çevirdi.Ve o an anladım onun olduğunu.Dudaklarini araladı ama konuşamadı.Hizlica ayağa kalktı ve geriye doğru sendeledi.
"Sen O'sun"dedi.Kılıcımı yere attım ve sakince ilerledim.Gozlerinden yaşlar süzüldü.-----------------------------------------------
Selam!
Bu bölüm biraz kısa ama en sevdiğim bölüm oldu
Umarım sizde seversiniz
Diğer bölümu en yakın zamanda aticam 🫡
Diğer bölümde görüşmek üzere!❤️🩹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KRALİÇE
Fantasy"O ölümü diledi bende dileğini gerçekleştirdim." Krallığa sahip olmak isteyen bir katilin hikayesi~