Sabahın erken saatlerinde kalkmıştım , ne kadar istemesem de . Bu gün okul vardı . Yeni okul olduğu için pek heycanlı değildim aslında . İçimde biraz bile heycan kırıntısı yoktu , hiç olmamıştı da . Ruhsal uyanık olsamda , bedensel olarak hala uyanmamıştım yataktaydım . Sanki yorganım mıknatıs , yatağım 1 tonluk demir de ben arasında sıkışmışım gibi hissediyordum . İstemeye istemeye kalkıp lavaboya gittim . Ellerimi , yüzümü yıkayıp aynada kendime baktım . Kötü görünmüyordum sadece saçlarım dağınıktı o kadar . Dişlerimi fırçalayıp saçımı topladım ve kendimi lavanodan kışkışladım . Odama girdiğimde yatağımla ufak bi bakışmamız oldu . O bana '' Gel beni topla ! '' diyordu ben ise '' Toplamadan da güzelsin ! '' diyordum sanki . Sonuç olarak tabiki de toplamadım .
Dolabımdan dizleri yırtık siyah pantolonumu , üstüme ise siyah yarım bi bluz giydim . Üstümede ne olur ne olmaz diye deri ceketimi almayı da unutmadım . Yüzüme makyaj yapmaya gerek yoktu ama ince bi eyeliner sürmekten zarar gelmezdi . Sürdükten sonra telefonumuda alıp odadan çıktım . Çıkarken telefonumu kontrol ediyordum ve Bilgeden tonlarca mesaj olduğunu gördüm . Ama hiçbirini umursayacak havamda değildim . Mesajları okumadan geliyoruz diye mesaj atmıştım . Abimin odasına girdiğimde şaşkınlıkla ağzımı açmıştım . Hayır fesat düşünmeyin abim ilk defa erken kalmıştı ilk defa ! Dalga geçerek '' Oo abicim erken kalkmışsın bakıyorum . '' dedim abim de çapkın sırıtışını takınarak '' Evet Bilegeyi göreceğim ondandır ! '' dedi .
Sırıtıp '' Adi pislik '' dedim oda bana sevecen bi tebessüm attı . Odadan çıkarken '' Hadi çabuk ol aşağıda bekliyorum ! '' dedim . Aşağı indiğimde evin çok sessiz olduğunu hissettim . Annemle babam olsa şimdiden kahvaltı hazır olurdu ve onların kıkırtıları bizim odadan duyulurdu . Sanki biraz onları özlemiştim ha ? Kapıya doğru ilerlediğimde aklıma dün gece geldi . Dün gecede ki adam veya genç . Neden beni izliyordu ki ? Hadi bari izliyordu da niye ben ? Buraya daha yeni geldim ve Bilgeden başka birini tanımıyorum . Kimin nesiydi acaba ? Bu cevapsız sorularımdan abimin seslenişiyle kurtuldum .
'' Hadi kızım ya seni mi bekleyeceğim ben ! '' diye çemkirdi . '' Öldün mü öldün mü mal ! '' dedim . '' Onu bunu geç okula ne ile gideceğiz ? '' diye sordum . Garaja giderken eliyle üstündekileri göstererek '' Sence ? '' diye gülümsedi . Üstü baştan sona siyahtı işte abimi seviyorum . İkimizde siyah olduğumuz için okula motorla gidecektik . Motora binmeden abimi bidaha süzdüm de cidden çok seksi ve cool gözüküyordu . Eminim okuldaki tüm kızların ilgisini çekecekti Bilgeninde öyle . Motora bindik ve kasklarımızı takıp yola koyulduk . Abim hızlı gidiyordu , hızı seviyordu . Bende öyle birbirimizden bi farkımız yoktu bu konuda .
Okula girerken abim gaza o kadar yüklenmişti ki tekerlekler çığlık atmıştı resmen . Bu yüzden de bahçedeki herkesin bakışları bize dönmüştü . Abim motoru parkettikten sonra kasklarımızı çıkardık . Cidden dediğim gibi tüm kızlar abime bakıyordu . Abim kulağıma '' Erkeklerin ilgisini çektin he küçük sıçan ! '' dalga geçerek fısıldadı . Bende '' Herkesin dikkatini çektik Bora Bilginer ! '' dedim ve sırıttım . O sırada gözüme bize gelen bi adet Bilge takıldı .
Okula girişimizle şaşıranların şaşkınlığı Bilgenin buraya gelmesiyle kat ve kat arttı . Demek ki Bilge gerçekten çok havalı ve popülerdi . Motordan indik ve Bilgeye doğru yürüdük oda bize . Bahçenin ortasında buluşabilmiştik . Meraklı kişiler hemen etrafımıza bi yuvarlak oluşturmuştular zaten . Abim Bilgenin yanağında makas alıp '' Naber güzellik ! '' dedi sırıtarak Bilge de hiç çekinmeden '' İyiyim beyfendi ! '' değip dalga geçmişti . Bana dönerek '' Nasılsın kelebek ! '' diye sevinçle sordu . Bende terslemeden '' İyi civciv ! '' diye gülümseyerek cevapladım .
Bilge bize '' Çok havalı bi giriş yaptınız Bilginer kardeşler ! '' diyerek 32 diş güldü . Bizde Abimle birbirimiz bakıp sırıttık . Sonra abim ortamıza girerek ellerini omuzlarımıza attı . Gülüşerek İçeriye girdik arkamızda şaşkınlıktan ağızları açık olan öğrencileri bırakarak .
Evet bizim hikayemiz yeni başlıyordu . Bu okul bana ne kadar Cehennemse diğerlerine de öyle olacaktı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^^ KELEBEK ^^
Roman pour AdolescentsKendini yanlızlığa hapis olmuş siyah bir kelebek sanan asi kızın hayatına neşeyle giren sarı civcivin onu eğlenceye sürükleyişinin , birbirlerine Siyah Kelebek ve Sarı Civciv diyen iki genç kızın hikayesi ....