Bilge ile birlikte eve doğru yürüyorduk . İçimden bir ses çok iyi anlaşacağımızı söylüyordu . Birkaç saat sonra evin önüne gelmiştik . Bilge evimi merak ettiği için bana eşlik etmişti . Evime bakarken '' Gelmek istermisin civciv ? '' diye sordum . Bilge kararsız bir şekilde '' Rahatsız etmeyeyim be kelebek '' dedi . Eminim ki annemler Bilgeyi çok seveceklerdir. Zaten ortaklarının kızı ama hemde eve getirdiğim , ailemle tanıştırdığım ilk arkadaşım olacaktı .
Bilgeye '' Eminim sana bayılacaklar , hele de abim '' dedim ama son cümlemi kısık sesle dile getirdim . Kapıyı çaldım ve bir iki dakika sonra açıldı . Kapıyı abim açmıştı ilk bana sonra Bilgeye gözlerini çevirdi . Ama onda daha fazla kaldı . Bende bu ortamdan sıkıldığım için '' Bakışmanız bittiyse içeri girmek istiyorum ! '' dedim bunalmış bir tonda .
Bilge gözlerini kaçırmıştı ama abim hala ona bakıyordu . Abimin kafasına vurarak '' Öküzün trene baktığı gibi bakmasana lan kıza ! '' diye çemkirdim . Abim birkaç saniye sonra kendine geldi ve kapının önünden çekildi .
Bilgeyi kolundan tuttuğum gibi içeri soktum . Orada onları yalnız bırakamazdım . Annem ve babam salonda hala film izliyolardı . Beni görünce hiçbir tepki vermediler ama yanımda ki sarışını görünce ve ağızları bir karış açıldı . İşte beklediğim bir tablo .
Odam da yatağıma uzanmış geçen bir saat içinde olanları düşünüyordum . Bilgeyi ailemle tanıştırmıştım ve annemler akşam yemeğine kalması için ısrar etmişti en çokta abim . Bilge de onları kıramayıp kabul etmişti . Annemler Bilgeyi çok sevmişlerdi . Bende sevinmiştim aslında ama kendim için değil abim için . Ona güzel ve kendine benzer bi kız bulmuştum sadece sevgili olmaları kalmıştı ama onu da kendileri halletsinler artık .
Sağ tarafıma döndüm ve okulu düşünmeye başladım . Acaba herzaman ki gibi okuldakiler kendini beğenmiş , insanları aşşalıyan tiplerden mi ? Böyle olursa uğraşacağım çok insan var demekti . Sol tarafıma döndüm ve bu seferde acaba bu semte alışabilirmiyim diye düşünmeye başladım . Burada sadece 1 hafta geçirdim ve şuan sadece bir arkadaşım var ve oda sarışın aptal bir civciv .
Düşüncelerimden kurtulup yataktan kalktım ve lavaboya gittim . Çok düşünmek bana iyi gelmiyordu bu kesin . Yüzümü yıkayıp dolabımın karşısına geçtim . Dolaptan altıma siyah eşofman giydim . Üstüme bişeyler ararken dolaptan aşağıya bi tsirt düştü . Elime aldığım tsirtte kelebek resmi vardı ve siyahtı . Gözüm üstüne iliştirilmiş nota takıldı . Notta şöyle yazıyordu '' Hediyemi kabul edersin inşallah . Ne ara aldın diye sorma lavaboya gitmek için kalktığımda şöförümü aradım ve o getirdi . Çok sevimliyim dimi J ''
Bu kız cidden deliydi . Yüzümde istemeden oluşan gülümsemeyle üzerime tsirtü geçirdim cidden güzeldi sevdim ben bu işi . Akşam yürüyüşüne çıkmak çok iyi geliyordu kendimi özgür gibi hissediyordum taki eve geri dönene kadar . Odamdan çıkmış merdivenlere doğru giderken saçımdan tutulmamla durmak zorunda kaldım . Abim '' Nereye böyle bücür ? '' diye arkamdan soru yöneltti . Bende arkama dönmeye çalışarak '' Sanane be sanane ! '' diye çıkıştım . Abimin küçük kahkahasını duyduğumda sinirlerim tepeme çıktı . Ama ben Şilansam ona gününü gösterirdim .
'' Bilge ile buluşacağım bırak beni ! '' diye çemkirdim . Abimde attığım oltaya takılıp saçımı bıraktı ve hemen önüme geçti . '' Bilge mi ? Bende geliyorum . '' dedi gülerek . Bende kafasına vurup '' Hadi işine aslanım ! '' dedim ve merdivenlerden koşarak aşağıya indim . Annem ve babam evde değillerdi . Evlilik yıldönümleri olduğu için kutlamaya hem de tek başlarına tatil yapmak için yurtdışına çıktılar . 1 hafta yoklar .
Yarın yeni bi koleje başlıyorum . Yeni okul yeni arkadaşlar diye bişey demeyeceğim tabikide herkesin canı cehenneme ! Ayakkabılarımı giyip sokağa çıktım . Kulağıma kulaklıklarımı taktım ve seside son ses açıp yürümeye başladım. Yürümek çok hoşuma gidiyordu kendimi çok rahat hissediyordum . Ama şuan içimde nedense huzursuzluk vardı . Sanki izleniyormuşum gibi . Hafiften başımı arkaya çevirdim ama kimseyi göremedim . Sokakta tektim ve saat gecenin 3'ydü . Korkmadım değil fakat boşuna üstdüzeyde serbest dövüş eğitimi almamıştım kendimi savunabilirdim .
Hızımı arttırıp koşmaya başladım . Mahalleyi turlamıştım ama sahile inmemiştim . Birkaç dakika sonra eve varmıştım . Anahtarla kapıyı açıp içeriye girdim . tam kapıyı kapatırken yolun karşı bahçesinde bana bakan birini gördüm . Simsiyah giyinmişti ve kafasınada hırkasının kapşonunu kapatmıştı yüzü belli olmuyordu . Sokak lambasının loş ışığının altında çok cool gözüküyordu aslında . Ah ne diyordum ben ! Kapıyı hemen kapatıp salona geçtim . Abim açık televizyonun karşısında uyuya kalmıştı . Yanına gidip '' Abi kalksana ya camış gibi uyumuşsun ! '' diye çemkirdim ama beni takmamıştı bile . Bende '' Ne halin varsa gör be öküz ama unutma yarın okul var ! '' deyip salondan çıktım .
Bu aptal üstünüde örtmemişti hasta olucaktı . Şeytan diyor ki ' Bırak ne hali varsa görsün heryeri tutulsun ! ' ama kardeş yüreği işte el vermiyordu onu öyle bırakıp gitmeye . Geri dönüp battaniye aldım ve üstüne örttüm sonra da televizyonu kapatıp odama çıkarken abimin '' Sağol bücür '' diye mırıldaşını da duymamış değildim tabiki . Odama çıkıp yatağın altına girdim hemen . Abimi seviyordum ne kadar kavga etsekte kalbimin tek erkeğidi o . Ama aklımda başka bi soru vardı o adam kimdi ve beni niye takip ediyordu ? Kafamı biraz zorlamıştım ama hiçbişey bulamamıştım . Kafamdaki cevapsız sorularla kendimi uykunun kollarına teslim etmiştim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
^^ KELEBEK ^^
Teen FictionKendini yanlızlığa hapis olmuş siyah bir kelebek sanan asi kızın hayatına neşeyle giren sarı civcivin onu eğlenceye sürükleyişinin , birbirlerine Siyah Kelebek ve Sarı Civciv diyen iki genç kızın hikayesi ....