Merhaba benim küçük ama dünyalar tatlısı okur kitlemm💖🥳🫂
Bölümü tetem ağzından yazdım. Hem onun içindekilerini okumanızı hem de yeni karakterler ile tanışmanızı istedimm.🤭🤭🤍💓🎉
Hadi kosun okuyuuun🪄💞
______________________________________
Taehyung'un ağzından;
" İşim çok zor cidden bir tarafta mal arkadaşım bir tarafta sevdiceğim. Hayır cidden elim kedime uzanıyor ama ne yapalım iste bu malın yanındayım çok iyi bir arkadaşım kahretsin!" Jimin sahteden göz yaşlarını silerken gözlerimi devirdim. Yine salak salak triplere girmişti nedeni ise kedisiymiş. Nerdeyse 6 aydır kur yaptığı ama asla karşılık alamadığı kedisi.
" Jimin kendinden yorulmuyor musun sabahtan beri kafamı şişirdin, gideceksen git zaten bir saat sonra geri geleceksin yanıma?"
"Hoşt lan sensin kafa şişirmek canım kendim oh mis gibiyim! Ayrıca sadece Yoongi yok canısı Jungkook ve Hoseok da gelecek ay aman kime ne anlatıyorsam gidiyorum ben süslenmem lazım." Jimin saçlarını savurup havalı havalı ( civcivden bir farkı yok) salondan çıkmıştı. Fakat niye bana mal mal sırıtarak baktığını çözemiyorum? BİR DAKİKA NE DEMİŞTİ O?!
" LAN NE DEMEK JUNGKOOK DA GELİYOR JİMİN GEL LAN BURAYA!" yattığım yerden o kadar hızlı kalktım ki başım çorba oldu şuan ya kahretmeye! Ne demek bebeğim de gidiyordu?
" Ya sen böyle mal gibi kalırsın işte hem ben bugün Jungkook kankama sevgili yapcam gör sennn!"
" Jimin bana bak yemin ediyorum ağzına sıçarım senin duydun mu? Tüm civciv tüylerini kopartırım bak, giderim Yoongiye lise fotoğraflarını gösteririm mal gibi kalırsın bak sakın Jungkook'un aklına girme!" Ne kadar tehditvari konuşsam da Jimin bir yerinde takmış gözükmüyordu.
" Ay götüm tehdite bak sevecekse öyle sevsin lan benim her halim güzel ayrıca sanane Jungkook'tan göt gibi bırakmasaydın banane? Hep seni mi bekleyecek bu çocuk?" Jimin artık bir tık sinirli bakıyordu. Her ne kadar her şeyi öğrendikten sonra bile yanımda kalsa da Jungkooka ayrı bir düşkündü. Onu asla ezdirmemişti, hatta ilk başta onu da kaybedeceğim sanmıştım ama o bana rağmen beni bırakmamıştı.
" Jimin cidden bunu yapacak mısın? Başka çarem mi vardı sanki neden böyle yapıyorsun, onu hala deli gibi sevdiğimi biliyorsun kahrımdan ölmemi mi istiyorsun?"
" Taehyung sen hiç düşündün mü onu peki? Beni aldattın diye yeri göğü inlettin fakat bu boku yiyen sendin ona rağmen o çocuk sabah kadar salonda ağladı beraber izledik o kamera kayıtlarını! Ne zaman yanına gitsem ağlaya ağlaya ben hiçbir şey yapmadım affetsin beni diye ağladı omzumda. Sen sanıyor musun o çocuk sana geri dönecek? Lan sen aldattın onu aklım almıyor hala ve biliyor musun her gün lanet ediyorum bana gerçekleri anlattığın güne, Keşke bilmeseydim en azından Jungkook'un yüzüne rahat bakabilirdim. Sana fazlasıyla değer veriyorum Taehyung ama bu yaptığın... Cidden lütfen daha fazla uzatma ve gerçekleri söyle eğer olacaksanız böyle olun. Şimdi gitmem lazım akşam gelirim." Sözleri bir hançer gibi saplanmıştı kalbime. Ne diyebilirdim ki her bir kelimesinde haklıydı, utanıyordum kendimden. Yemin ederim istemedim, yemin ederim.
Jimin arkasına dönüp giderken hızla bileğini kavradı parmaklarım. Gözyaşlarım akmak istiyordu yanaklarıma fakat zorla sıkıyordum kendimi. Zaten o gidince saatlerce ağlayacaktım.
" Jimin lütfen, yapma bunu. Kaldırmam söz en yakın zamanda her şeyi halledeceğim ben lütfen yapma..." Jimin sıkıntıyla bana bakmış fakat titreyen sesime dayanamamış olmalı ki elleriyle yanaklarımı kavramıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LayoVer
FanfictionKim Taehyung ünlü bir şarkıcıydı. Binlerce hayranı vardı. Uzun bir aradan sonra yeni albümüyle sahneye geri dönmüştü fakat kimsenin bilmediği bir durum vardı. Bu albümdeki tüm şarkılar eski sevgilisi Jeon Jungkook'a yazılmıştı. Taehyung Jungkooktan...