³Sadece benim olmanı istiyorum.

321 39 20
                                    

+90 *** ** **
Umarım o çocukla dibine girmeni gerektirecek kadar yakın konuşmanın bir açıklaması vardır

+90 *** ** **
Dusan mesajlarımı gördüğünü biliyorum

+90 *** ** **
Ne yapmaya çalışıyorsun
Amacın kıskandırmaksa başardın
Etrafına garip garip bakmayı keser misin orada değilim

Tadic
Ne istiyorsun

+90 *** ** **

↪Umarım o çocukla dibine girmeni gerektirecek kadar yakın konuşmanın bir açıklaması vardır.
?

Tadic
Arkadasim sadece
dersle alakali bisey konusuyoruz
Ayrıca ben neden sana hesap veriyorum ki
Korkaksin
Karsima cikmaya korkuyorsun

+90 *** ** **
O arkadaştan uzak durmanı istiyorum emin ol pek de güvenilir biri değil
Ayrıca gelecekteki kocana korkak demen biraz kırıcı

Ama demiştim ya sen bulamazsan ben kendimi açıklayacağım zaten

Tadic
12. Siniflarin cogunu tanimadigimi sana soyledim
Seni nasil bulmami bekliyorsun ki

+90 *** ** **
Etrafına daha dikkatli bak
Seni izliyor olacağım

Tadic
Bir tik korkutucu

+90 *** ** **
Amacımın kötü bir şey olmadığını ikimizde biliyoruz bence
Sadece benim olmanı istiyorum

Tadic
Sonra gorusmek uzere bay anonim
Umarim yakin zamanda kendini aciklarsin

+90 *** ** **
Görüşürüzzz
Seni seviyorummm
Uzaklaş o çocuktan
Görüldü

+90 *** ** ** numaralı kişi "Bay Anonim" olarak değiştirildi.

...

Dusan'dan
Etrafıma biraz daha bakıp kantinde oturduğum masadan kalktım çünkü 'bay anonim' bana o çocuktan uzaklaşmamı söylemişti. Aslında pek başkalarının sözünü dinleyen biri değilim fakat bu adama güveniyordum galiba, içimden bi ses ona güvenmem gerektiğini söylüyordu sanki.

Kantinin kapısından çıktığımda üst kattaki sınıfıma çıkmayı planlıyordum fakat sonradan bana yazan anonimin kim olduğunu bulmak amacıyla 12. Sınıfların olduğu kata çıkmaya karar verdim.

...

Bu katta 3. Kez dolanışımdı ama neredeyse kimseyle göz göze gelmemiştim. Dışarıdan bakan birisi benim deli olduğumu sanabilirdi, deli gibi bütün sınıfların kapısına bakıyordum ve bunu çaktırmadan yapmaya çalışsamda çok komik gözüktüğüme emindim ve büyük ihtimalle birini aradığımı herkes anlamıştı. Bir kaç kişiyle göz göze gelmiştik ama onlar olamazdı, hiç biri ne uzun boyluydu ne de futbol takımındaydı.

En sonunda vazgeçip kendi sınıfımın olduğu kata indim. İlk yazdığında anonimin kim olduğu bende pek merak uyandırmamıştı ama sonradan birinin benimle dalga gaçmediğini anladığımda, gerçekten bu kişinin kim olduğunu baya baya merak etmeye başlamıştım.

Sınıfa geldiğimde sırama oturdum, telefondan saati kontrol ettiğim anda zil çalmaya başlamıştı zaten.

Ders programına bakmamıştım ve hangi ders olduğunu da bilmiyordum, hoca gelince anlardım artık.

Zaten derslerle de aram pek iyi değildi, beden eğitimi hariç çoğu derste genellikle uyurdum. Çoğunlukla sadece sınav haftası çalışıp notumu 50'nin üzerinde tutmaya, sınıfı geçmeye çalışırdım.

Sınıfa giren beden hocasıyla beraber herkesin ayağa kalkması üzerine bende zorunlu bir şekilde ayağa kalktım. Beden hocası herkesi bahçeye çıkardı. Dışarı çıktığımda biz dahil 3 sınıfın daha dışarıda olduğunu farkettim.

Beden hocası 3 sınıftada futbol takımında olan kişileri toplayıp futbol sahasına getirdi. Hepimizi 2 takım olarak ayırdığında takımları incelemeye başladım.

Bizim takımdan tek tanıdığım bizim sınıfta olan sıra arkadaşım sebastiandı, diğerlerinin ismini bazen duyup öğrenmiş olsamda çoğuyla bir yakınlığım yoktu.

Karşı takımı incelemeye başladım, bize kıyasla daha güçlülerdi, son zamanlarda okulda futboluyla öne çıkan İrfancan, asıl pozisyonu sol bek olmasına rağmen neredeyse her pozisyonda oynayabilen Ferdi, okul futbol takımının kaptanı olan Edin Dzeko, kısacası karşı takım bizden güçlü bir kadroya sahipti.

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Bi tik bos bi bolum oldu gibiii
Isterseniz silip bi tik daha kisaltarak yazabilirim

Neyseee siziii coookk seviyoruummm askolarrr hadii gorusuruukkk 💛💙😻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Will Be Your Daddy | Tadic&DzekoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin