Açılan Portal

0 0 0
                                    

Yıllarca verdikleri çaba sonunda sonuç vermişti. Artık her şey hazırdı. Portal önlerindeydi. En sonunda çocuk dayanamayarak babasına:

-Baba sonunda başardık, artık kavuşma anımız geldi. Hadi girelim şu portala.

Baba, oğlunun gözlerine bakar, derin bir nefes alır ve kararlı bir ifadeyle başını sallar. Sonunda, geçmişi değiştirme şansının kapısını aralamak için mavi portalın içine adım atarlar.

Baba ve oğul, umut ve heyecanla portalın içine adım attıklarında, aniden etraflarındaki manzara değişmeye başlar. Zaman ve mekan birbirine karışırken, geçmiş ve gelecek arasında bir yolculuğa çıkarlar. Her adımda farklı anılar, farklı sahneler belirir.

Bir an için her şey karma karışık gibi görünse de, sonunda etraflarındaki görüntüler netleşir. Babanın gözleri dolduğunda, önlerinde onca yıl boyunca özlediği, hasretle beklediği anı yaşarlar. Aileleriyle birlikte, sevdikleriyle dolu bir dünyada bulurlar kendilerini.

Baba, oğluna dönerek gülümser:

-İşte sonunda, gerçek bir başlangıca adım attık.
Oğlu da gülümseyerek başını sallar:

-Evet baba, her şey artık çok daha iyi olacak. Anneme kavuşacağız sonunda.

Baba ve oğul, içten bir gülümsemeyle birbirlerine bakarlar. Artık geleceklerinde anneleri ve aileleriyle birlikte olmanın mutluluğunu yaşamak üzere adım atmışlardır. Mavi portalın içinde geçmişin ve geleceğin birbirine karıştığı bu anın tadını çıkarırlar.

Birlikte adım attıkları bu yolculuk, sadece zaman ve mekanı değil, aynı zamanda içlerindeki umudu ve sevgiyi de yeniden şekillendirmiş, güçlendirmiştir. Gelecekteki anıları daha parlak bir hale getirmek ve yaşamın tadını çıkarmak için kararlı bir şekilde ilerlerler.

Ve böylece, babanın ve oğlunun hikayesi, umutsuzluğun ve zorlukların üstesinden gelerek yeni bir başlangıcın habercisi olarak devam eder. Ailelerine kavuşmanın ve mutluluğun tadını çıkarmanın yanı sıra, yaşadıkları macera sayesinde daha da yakınlaşırlar.

Umut IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin