İlk Adım

1 0 0
                                    


Baba ve oğul mavi portalın içine adım attıklarında, etraflarındaki manzara hızla değişmeye başlar. Birdenbire, onları çocuğun küçüklüğüne geri götüren bir zaman yolculuğuna çıkarlar. Ancak bu kez, geçmişteki olaylar daha karmaşık ve beklenmedik bir şekilde gelişir.

İlk olarak, çocuğun geçmişteki hatıralarının bazıları yanıltıcıdır. Babasıyla yaşadıkları anılar, değişikliklere uğramış ve bazı detaylar çarpıtılmıştır. Baba ve oğul, geçmişi düzeltmeye çalışırken, kendilerini hem geçmişteki hem de gelecekteki olaylar arasında sıkışmış bir şekilde bulurlar.

Zaman içinde ilerledikçe, geçmişte yapmış oldukları kararların beklenmedik sonuçlar doğurduğunu fark ederler. Bir seçimi değiştirdiklerinde, gelecekte ortaya çıkan olaylar büyük bir dalga etkisiyle değişir. Her yeni adım, daha fazla karmaşıklık ve belirsizlik getirir.

Baba ve oğul, geçmişe dair gerçeği anlamaya çalışırken, aralarındaki bağ daha da derinleşir. Ancak zaman içinde sıkışıp kaldıkça, çözmeleri gereken karmaşık bulmacalar artar. Kimi zaman doğru kararı vermek için ellerinde sadece bir ipucu vardır ve bu da yeni sorunlar yaratır.

Geçmişte yapmaları gereken düzeltmelerle uğraşırken, baba ve oğul bir yandan da gelecekte ortaya çıkabilecek tehlikeleri görmeye başlarlar. Yanlış bir adım atarlarsa, her şeyin daha da karmaşıklaşabileceğini ve felakete dönüşebileceğini anlarlar.

2020 yılına vardıklarında o karmaşayı tekrar görürler. Baba o anları tekrar görünce sersemler ve donakalır. Oğlu babasını ayıltmak için babasının yırtık ve yıllar boyu giydiği pantolonunu çekiştirir ardından bacağına vurmaya başlar. Babası hiçbir tepki vermeyince en sonunda çocuk son gücüyle " Babaaaa!!" diye bağırır. Babası en sonunda kendine gelerek;

-Oğlum. Diyerek oğluna sarılıp ağlamaya başlar. Çünkü karısının ölüm anını tekrar hatırlamıştır.

-Hadi baba evimize gidelim annemi kurtaralım.

-Olmaz. Şimdi gidemeyiz. Yoksa her şeyi berbat ederiz.

-Neden?

-Burda müdahale ettiğimiz her şey geleceğimizi etkiler oğlum. Geçmişteyiz şu an. Her adımımızı dikkatli atmayız. İyice düşünüp öyle karar vermeliyiz.

Çocuk babasının dediklerini dikkatli bir şekilde dinlemesine rağmen tam olarak anlamlandıramaz.

Baba ve oğul, zamanın içinde sıkışıp kalmış bir şekilde, nasıl ilerleyeceklerini düşünmeye başlarlar. Babanın uyarıları onları daha dikkatli düşünmeye ve adımlarını özenle seçmeye yönlendirir. Oğul, babasının endişelerini anlamaya çalışsa da, geçmişte yapılacak her seçeneğin geleceği nasıl etkileyebileceğini tam olarak kavrayamamaktadır.

Oğul, babasının sözlerini düşünürken, geçmişteki hataların düzeltilmesiyle gelecekte nelerin değişebileceğini düşünmeye başlar. Babasıyla birlikte, geçmişte yapacakları seçimlerin dengesini iyi kurmaları gerektiğini fark ederler. Bir seçeneği değiştirirken diğerlerini nasıl etkileyeceğini hesaplamaya çalışırlar.

Birlikte geçmişteki olayları inceledikçe, bazı detaylar daha net hale gelir. Babası, olayların bazen göründüğü gibi olmadığını ve anıların zamanla değişebileceğini anlatır. Oğul, babasının bu sözleriyle geçmişteki anılarına daha farklı bir bakış açısıyla yaklaşmaya başlar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umut IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin