Yuukoku no Moriarty, Among Us oynuyor
-----
AlbertJM oyunu kurdu (private)
*WilliamJM oyuna katıldı*
*LouisJM oyuna katıldı*
*BestDet oyuna katıldı*
*Morrran oyuna katıldı*
*Fred oyuna katıldı*
*MycroftH oyuna katıldı*
*JohnLovesMary oyuna katıldı*
*BeautyHandsome oyuna katıldı*
*Geniusherder oyuna katıldı*Oyun başlıyor
Shht!Crewmate:
AlbertJM
WilliamJM
LouisJM
BestDet
Morrran
Fred
MycroftH
JohnLovesMary
BeautyHandsome
GeniusherderImpostors:
Geniusherder
LouisJM------
Oyunun başlamasıyla herkes görevlerini yapmak için dağıldı. Geniusherder ve LouisJM kısa bir süre bakıştılar, sonra ikisi de farklı yönlere doğru ilerledi. İlk kim öldürecek yarışı yaptıkları belliydi.
Navigation bölümünde masumca görev yapıyordu BeautyHandsome, nam-ı diğer James Bond, yanında onu kontrol eden Fred vardı. BeautyHandsome görevini bitirince Fred kendisininkini yapmaya gitti. Bundan sonra BeautyHandsome'a güvenebilirdi.
Geniusherder, Cafeteria'dan doğruca sola gitmiş ve reaction bölümünü kontrol etmişti. Kimse yoktu. O da vent'e girip saklandı. Gelen ilk kişiyi öldürmeye karar vermişti. Ve odaya gelen ilk kişi AlbertJM olmuştu.
Saniyeler sonra AlbertJM'nin yeşil bedeni yerde yatıyordu. MycroftH onu bulana kadar.
Dead Body Reported
LouisJM: ALBERT Nİİ-SAN!? NEREDE BULDUN?
MycroftH: Reaction'da. Başka kimse yoktu. Muhtemelen katil vent'e saklandı çünkü koridorda da kimseyi görmedim.
BestDet: İyi de belki senin gelmediğin koridordan geldi?
MycroftH: Bedeni rapor etmeden önce iki koridora da bir baktım.
BeautyHandsome: Ee kime vercez oy?
BestDet: Valla Liam'ı safeliyorum medbaydeki görevi yaparken gördüm onu.
LouisJM: Bütün tur birlikte miydiniz?
WilliamJM: Evet.
LouisJM: (⊙_◎)
MycroftH: Boş geçelim, şüpheli yok.
No one was ejected (Skipped)
İkinci tur başlar başlamaz herkes tekrardan dağıldı. Bu sefer gruplaşmadan çok bireysel takılıyorlardı.
Fred communicationdaki görevini yapmaya gitmişti. Yolda Geniusherder ve Morrran ile karşılaşmıştı ancak ikisinden de şüphelendiği için araya sosyal mesafe koyarak yanlarından geçmeye karar verdi. Geri kalan zamanda da kimse ile karşılaşmadan görevlerini hızlıca bitirmeye odaklandı.
BestDet ve WilliamJM de görevlerini daha hızlı bitirmek için ayrılmışlardı. WilliamJM admin tarafına giderken BestDet cameraya doğru gidiyordu. Plana göre daha sonra ikisi de elektrikte buluşacaklardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Moriarty the Patriot | Serbest!
FanfictionAklına gelebilecek her şeyi kitaba topluyorum. No 1 Yuumori fanı benim.