News: 18 yaşındaki lise öğrencisi Lee Donghyuck, tek başına yaşadığı evde ölü bir hâlde bulundu. Polis olayı halen araştırıyor ve şu anlık kendi canına kıydığı düşünülüyor. Otopsi sonuçlarını sizinle paylaşacağız.
mark yere yığıldı
düşünemiyordu
duymuyordu
gözlerinin önü yavaşça kararmaya başladı
gerçekten donghyuck bunu yapmış mıydı?
kendi sözleriyle mi öldürmüştü o çocuğu?
mark mı yapmıştı?
tüm bunları düşünürken mark olduğu yerde bayılmıştı.
onu telefonları açmadığı için iyi mi diye kontrole gelen jaehyun ve jungwoo fark etmişti. arabaya attıkları gibi son hız hastaneye yetiştirmeye çalıştılar.
birkaç saat geçti.
mark yavaş yavaş ayılmaya başlıyordu. ayıldığında arkadaşları onu dikkatli bir şekilde izliyordu. hwa'da oradaydı.
mark ayıldığı gibi ağlamaya başladı. ağzından çıkan tek şey donghyuck'un ismi oldu. "hyuck sevgilim, özür dilerim." diye ağlamaktan başka yaptığı bir şey yoktu.
hepsi olayı biliyordu.
mark'ın çektiği acı öyle böyle anlatılacak bir şey değildi ve bu yüzden bir şey diyemiyorlardı, ama mark ağlamalıydı.hwa mark'ın boynuna sarılmaya çalıştı. o sırada mark ağlıyordu. ağlamaya devam ederken dişlerini sıkarak hwa'nın boynuna sarıldı mark. kimse onu vazgeçiremiyordu. resmen hwa orada öldü ölecekti ve müdahale bile edilmiyordu. ardından mark çocuğa her şey senin yüzünden diyerek bağırmaya devam ediyor ve onu boğuyordu.
odaya hemşirenin girmesi ve mark'a vurduğu sakinleştirici iğne ile mark'ın hwa'yı bırakması bir olmuştu. her şey onun yüzündendi.
bu vicdan azabı ile yaşayamayacaktı.
*
mezarına gitti güzel sevgilisinin,
utanmadan.sen çok güzeldin donghyuck diye ağlıyordu sadece. yaptığı tek şey buydu.
aylarca sadece onun mezarına gidip ağladı, ağladı, ağladı, susmadı.
hyuck hariç hiçbir şey umurunda değildi, resmen diliyle cinayet işlemişti.
*
bu vicdan azabına daha fazla dayanacak gibi değildi. kendine de gelemiyordu, 2 yıl geçmişti. en sonunda o da pes etti.
"güzel sevgilim, seni orada sevmeye devam edeceğim, merak etme."
son sözleri bu olmuştu. ve o gece mark'ın hayatı da son buldu.
mezarları yan yana konulmuş iki aşık beden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
505 | markhyuck
Fanfictiondonghyuck, mark yüzünden yeryüzündeki en çirkin varlık gibi hissediyordu.