²⁷

1.9K 225 109
                                    

Keyifli okumalaar 💗

-

Gülmemek için kendimi acayip zor tutuyordum.

Annem uzun zamandır onunla konuşmadığım için beni azarlayarak yeni taşındığım evime gelmişti. Ardından damadıyla tanışmak istediğini söyleyip Taehyung'u çağıttırmıştı bana. Fakat Taehyung içeri girmemek için direniyordu.

"Jungkook bak ben seni çok seviyorum tamam mı? Annen bize bir şey demez dimi demesin lütfen."

Ağlamaklı yüz ifadesiyle konuşurken ben de gülmemek için yanağımın içini dişliyordum.

"Aşkım benim ben de seni seviyorum. Annem neden sevmesin seni. Hem annemle aynı gibiyiz ben deli gibi sevdiysem o da sever seni."

Sözlerimden sonra derin bir cesaret nefesi aldı. Ardından dudaklarını dudaklarıma bastırıp ayrıldı.

"Tamam hadi gidelim."

"Sonunda!"

Ellerinden tutup yaklaşık yarım saattir bizi oturma odasında bekleyen annemin yanına gittik.

Oturma odasının kapısına gelir gelmez Taehyung tuttuğu elimi sıktı. Gerildiğini anlayıp onu sakinleştirmek için elini okşadım.

"Sonunda gelebildiniz Jungkook."

"Kusura bakma anne Taehyung'u sakinleştirmem gerekiyordu."

"Merhabalar efendim." Diyerek annemin önünde eğildi.

"Anam anam anam ne güzel çocukmuş bu böyle. Jungkook'a nasıl baktın sen."

"ANNE!"

"Ne anne bal gibi çocuğu kapmışsın bir de 'ANNE' diyorsun!!"

Bir şey demeden annemin yanına oturdum. Taehyung hâlâ ayakta duruyordu.

"Çocuğum ne put gibi duruyorsun önümde geçsene koltuğa."

Taehyung transtan çıkmış bir şekilde karşımızdaki koltuğa oturdu ve annemle derin sohbetlerin içine daldı.

-

"HADİ AMA O ALTIN O KIZA MI VERİLİR DİĞERİ DAHA GÜZEL YAPMIŞ YEMEĞİ ŞUNA BAK."

Taehyung annemle, önlerine koyduğum çekirdekleri yerken televizyondaki yemek programını izliyorlardı.

"Onun kaynanasına sinir oldular bence o yüzden vermediler." Dedi annem.

"Olsun canım kızın emeği var sonuçta."

" Siz baya iyi anlaştınız baksanıza şu halinize."

Söylediklerimle kafalarını bana çevirip baktılar. Taehyung pozisyonunu sonradan farketmiş olacak ki doğrulmuştu.

Kiss Camera | TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin