אלכס
"יום טוב" היא אמרה ועקפה אותי, הסתובבתי והסתכלתי על התחת שלה מקפץ בזמן שהיא הולכת, יכולתי להשבע שזה הדבר הכי מספק שראיתי בעולם, היא כזאת יפה.
כל השאר זה בונוס.
כאפה לצוואר העירה אותי מהטראנס ששקעתי בו, והסתובבתי במבט שואל למייק שעומד בפתח הדלת "אל תסתכל ככה על אחותי, רוזונוב, זה מטריד" הוא אמר בגועל, ומשכתי בכתפיי.
התקדמנו אל עבר החדר שלו כששמענו בכי חירש, הסתכלתי על מייק במבט שואל, והמבט שלו הביע 'אני לא יודע' הוא התקדם אל עבר החדר של ההורים שלו, ואני מאחוריו.
כשהוא פתח את הדלת ראינו את אימו של מייק יושבת על המיטה, בוכה עם חבילה של טישו ביד. "אמא? מה לעזאזל? איפה אבא?" מייק שאל בדאגה, "הוא הלך.." היא לחשה, ספק למייק ספק לעצמה.
"מה? אבל זה לא הגיוני, הרגע נכנסתי מהדלת" פלטתי בלי לחשוב, אני יודע כל מה שהולך בבית משפחת וולקר, מייק מספר לי הכל. אני החבר הכי טוב שלו והוא החבר הכי טוב שלי, אנחנו לא מסתירים כלום אחד מהשני.
"הוא הלך דרך הדלת האחורית" לארה אמרה בחוסר אונים, ומייק מיהר לצאת מהחדר של הוריו והתקדם אל עבר היציאה האחורית "מייק אחי חכה-" מייק הסתובב אליי כשדמעות עומדות בעיניו.
"חכה? אני לא יכולה לחכות אלכס! זה אבא שלי! הוא לא יכול פשוט ללכת כשמשהו לא מסתדר!"
הוא מיהר לצאת, מזווית עיניי יכולתי לראות את לארה יוצאת אחרינו. היא מלאה בספק לגבי מה שקורה כאן.מייק מיהר לחצות את הכביש אל עבר המכונית שלו שחצתה מעבר למדרכה, כשרכב עבר ופגע בו, העיף אותו אל עבר הצד השני של הכביש, "מייקל!!" הצעקה המלאת חרדה של לארה נשמעה באוזניי ואני פשוט עמדתי שם, קפאתי לגמרי.
כשאחרי כמה שניות התעשתתי ורצתי אל עבר הכביש כשרכב אחר עצר מולנו, הרכב שפגע במייק ברח משם. "מייק!!" צעקתי ורצתי אליו כמה שיותר מהר שיכולתי.
ירדתי על הברכיים שלי מולו, העיניים שלו היו פקוחות, אבל הוא לא היה ממוקד בכולם. העיניים שלו ריצדו מצד לצד, מנסה לעכל את מה שקרה פה, כשלארה רצה אלינו עם דמעות בעיניים, היא כמעט ונפלה כשירדה על ברכיה.
"לארה, קחי את הטלפון שלי ותתקשרי עכשיו ל911" אמרתי, מפוחד לגמרי. לארה הנהנה ופתחה את הטלפון שלי, היא התקשרה אל 911 כשאיש ירד מהאוטו שעצר לנו והוא גם רץ אלינו.
"איך זה קרה??" הוא שאל, בקולו מבטא רוסי כבד, "רכב פגע בו והמשיך לנסוע" אמרתי, מפוחד לגמרי. בזמן שאני מסתכל על החבר הכי טוב שלי שרוע על הכביש, חסר אונים לגמרי.
"היי! קוראים לי לארה וולקר ממייפל סטריט 15! רכב פגע בבן שלי וברח מפה! אל תגידו לי להרגע! תשלחו לפה אמבולנס כמה שיותר מהר שאתם יכולים- כן אני ראיתי אותו נפגע- הוא בן 17, למה אתה שואל כלכך הרבה שאלות?! תגיד לאמבולנס למהר לעזאזל!"
YOU ARE READING
העוגן שלי
Romanceלילה וולקר, בת 17 בכיתה יא, שלא ממש חברותית, רק לחברים שהיא אוהבת, ילדה חכמה שמשקיעה בלימודים ולא נותנת לשום דבר להרוס לה, יש לה כמה טראומות מהעבר שהיא מעדיפה להתרחק מהם. הייתה במערכת יחסים פעם אחת שהסתיימה רע ומאז מתרחקת מהשטויות של זוגיות, אבל אז...